Film przedstawiający start mojego silnika 1.9D ... drgania!
: ndz lis 30, 2008 20:08
Witam,
Mam problem ze swoim 1.9D (1Y) w Golfie III mianowicie gdy auto jest całkowicie zimne (np: po nocy) rano, odpala jak najbardziej od tak zwanego "pierwszego" z tym nie ma problemów natomiast jest problem bo gdy już odpali obroty są w granicach 800-900 i przenoszą się straszne drgania na kierownicę i jest niesamowicie głośno (co przedstawia zresztą film). Kierownica tak drga, że wyrywa się ten plastik pod którym idą wiązki od stacyjki i jest zabudowana kierownica. Na końcu filmu silnik ucicha ponieważ wyciągnąłem ssanie, lub jak kto woli przyspieszacz zapłony maksymalnie do siebie i obroty skoczyły na 1100 ... drgania ustały ale nie znikły (chociaż tutaj przypuszczam, że jest to normalne w takim klekocie).
Poduszki pod silnikiem są cale, pod skrzynia też. Co może być przyczyną takiego zachowania auta ... dodam, że mam go 2 miesiące i cały czas tak było nic z tym nie robiłem. Czy to kwestia regulacji pompy ? kąta wstrysku ? skoro auto pali w granicach 6 litrów w mieście i do 5 na trasie to chyba nie ma co ruszać tej pompy bo może ktoś nieumiejętnie to ustawić nie ? jakie są koszty takiego zabiegu....
Prosiłbym, o ile macie takie materiały, jako iż nie mam dostępu do drugiego takiego auta i porównania, o prezentację filmików ze startu Waszych aut z takim silnikiem, nie koniecznie musi to być golf ...
[youtube][/youtube]
Mam problem ze swoim 1.9D (1Y) w Golfie III mianowicie gdy auto jest całkowicie zimne (np: po nocy) rano, odpala jak najbardziej od tak zwanego "pierwszego" z tym nie ma problemów natomiast jest problem bo gdy już odpali obroty są w granicach 800-900 i przenoszą się straszne drgania na kierownicę i jest niesamowicie głośno (co przedstawia zresztą film). Kierownica tak drga, że wyrywa się ten plastik pod którym idą wiązki od stacyjki i jest zabudowana kierownica. Na końcu filmu silnik ucicha ponieważ wyciągnąłem ssanie, lub jak kto woli przyspieszacz zapłony maksymalnie do siebie i obroty skoczyły na 1100 ... drgania ustały ale nie znikły (chociaż tutaj przypuszczam, że jest to normalne w takim klekocie).
Poduszki pod silnikiem są cale, pod skrzynia też. Co może być przyczyną takiego zachowania auta ... dodam, że mam go 2 miesiące i cały czas tak było nic z tym nie robiłem. Czy to kwestia regulacji pompy ? kąta wstrysku ? skoro auto pali w granicach 6 litrów w mieście i do 5 na trasie to chyba nie ma co ruszać tej pompy bo może ktoś nieumiejętnie to ustawić nie ? jakie są koszty takiego zabiegu....
Prosiłbym, o ile macie takie materiały, jako iż nie mam dostępu do drugiego takiego auta i porównania, o prezentację filmików ze startu Waszych aut z takim silnikiem, nie koniecznie musi to być golf ...
[youtube][/youtube]