Strona 1 z 1

Jaka dawka powietrza jest dobra?

: ndz lis 30, 2008 18:15
autor: Manoldt 120
witam podczas pracy na wolnych obrotach silnik tdi 1z zawór ktory steruje cisnienem doładowania n 75 strasznie tyka czyli cały czas załącza i rozłącza.Turbo pracuje w 100% dobrze.Po podłaczeniu pod vaga,okazuje sie ze komputer oblicza około 250mg powietrza,rzeczywista ilosc jaka trafia to ponad 350mg,tak podaje przepływomierz.Po dodaniu gazu roznica sie zwieksza.N75 jest w dobre,sterowanie nim poprzez turbo tez,czy przepływomierz moze wysyłac zły impuls do n75 i dlatego on tak strasznie tyka?W koncu wychodzi na to ze jest uszkodzony ... .Prosze o pomoc.

: ndz lis 30, 2008 18:33
autor: damcio151
003 to EGR ... chcesz wiedzieć czy przepływka i turbo dobrze pracują to daj logi 008 i 011 dynamiczne

: ndz lis 30, 2008 18:57
autor: piter_s
a tak zapytam, jaka powinna byc max dawka w dynamicznych?.

: ndz lis 30, 2008 19:10
autor: damcio151
jest to zależne od turbiny ...

: ndz lis 30, 2008 19:19
autor: piter_s
damcio
jak mozesz to zobacz do diagnostyki tam dałem kiedys moje nowe logi dynamiczne.

: ndz lis 30, 2008 23:38
autor: homsky
Manoldt 120 pisze:n 75 strasznie tyka
To nie świadczy o uszkodzeniu N-75 , one lubia cykać i nie jest to nic złego.

Jak pisał damcio151, daj dynamiczne logi 008+011 i bedziemy wiedziec czy jest cos nie tak

: pn gru 01, 2008 08:40
autor: ilio
damcio151 pisze:003 to EGR ... chcesz wiedzieć czy przepływka i turbo dobrze pracują to daj logi 008 i 011 dynamiczne
jesli moge tak na boku zapytać od czego jest adaptacja 02 i 04 ?

01 obroty
03 egr
05 dawka rozruchowa

: pn gru 01, 2008 10:30
autor: damcio151
ilio pisze:jesli moge tak na boku zapytać od czego jest adaptacja 02 i 04 ?

01 obroty
03 egr
05 dawka rozruchowa
nie nie nie
01- dawka paliwa
02- wolne obroty
03- EGR
04- kąt wtrysku

: pn gru 01, 2008 22:41
autor: ilio
damcio151 pisze:
ilio pisze:jesli moge tak na boku zapytać od czego jest adaptacja 02 i 04 ?

01 obroty
03 egr
05 dawka rozruchowa
nie nie nie
01- dawka paliwa
02- wolne obroty
03- EGR
04- kąt wtrysku

dziękuje