CZujnik Halla - ktory przewód odciąć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

robitak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt paź 03, 2008 21:06
Lokalizacja: Poznan

CZujnik Halla - ktory przewód odciąć

Post autor: robitak » sob lis 29, 2008 21:43

Witam,

chce zrobic sobie zabezpieczenie - czyms takim http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=490559258

odciac czujnik Halla - ktory kabelek rozlaczac przekaznikiem - ten co idzie do ECU - jaki ma kolor?

Samochod sharan z 99 roku 1,9 tdi 110km.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » ndz lis 30, 2008 13:28

Możesz odciąć kabel od pompy wtr. A konkretnie od elektrozaworu od paliwa. to jest czarno-żółty jak sie nie mylę...

[ Dodano: 30 Lis 2008 12:30 ]
..albo zamontuj elektrozawór na przewodzie paliwowym..
To daje niezły efekt bo auto staje po przejechaniu parunastu metrów...


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lis 30, 2008 13:59

robitak czujnik Halla jest tylko w silnikach TDI z pompowtryskiwaczami a Twój jest z rotacyjną pompą wtryskową więc nie ma tego czujnika,
jak sugeruje vwer2 blokadę możesz podłączyć w obwód zasilania elektrozaworu N109 na pompie wtryskowej albo czujnika G28,
wraz z oferowanym zestawem znajdziesz instrukcję obsługi (jak zapewnia sprzedawca)
więc nie powinno być problemów z montażem.


Obrazek

Awatar użytkownika
adamciowasyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 15:39
Lokalizacja: Legnica

Post autor: adamciowasyl » pn gru 01, 2008 11:46

Sztomel pisze:robitak czujnik Halla jest tylko w silnikach TDI z pompowtryskiwaczami a Twój jest z rotacyjną pompą wtryskową więc nie ma tego czujnika

Oj przepraszam bardzo Kazdy TDi ma taki czujnik :bajer: tzn czujnik polozenia walu z tym ze w TDi z pompa rotacyjna nic sie nie stanie jesli odlaczysz (sprawdzane) tylko blad wyskoczy i orotomierz nie pokazuje nic wiec w TDi pompie rotacynjej nie ma sensu odcinac czujnika Halla. Co innego w PD .ale to juz inna bajka

Pozdrawiam i polecam odciac rozrusznik , zawor paliwa i styka:PP



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości