Problem z moca

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

luke611
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lis 29, 2008 18:29
Lokalizacja: Łódź

Problem z moca

Post autor: luke611 » sob lis 29, 2008 18:35

Witam, mam taki o to problem:
Ostatnio zauwazylem ze samochod ma problem z moca. Wyglada to tak, ze czasami przy 2000-3000 oborotow czuje mile wcisniecie w fotel a czasami tylko wycie silnika bez zauwazalnego przyspieszenia.
Dzis bylem u mechanika, zeby podlaczyc samochod pod komputer i wyszedl blad z katami wtrysku(mialem niedawno wymieniany rozrzad, olej i filtr powietrza -dodam). Tzn wszystko jest ok przy zapaleniu - dobre katy, pozniej natomiast pojawia sie blad i zmienia sie kat. Mechanik stwierdzil: przedwczesny wtrysk i ze pompa wtryskowa jest do regeneracji bo nie trzyma cisnienia. Dodatkowo zapalal mi sie kontrolka TCS po krotkim czasie od odpalenia - mechanik stwierdzil, ze to wina uszkodzonej pompy i bledow silnika. Nie znam sie za bardzo na mechanice. Moglby ktos mi cos poradzic, nie chce wbijac sie niepotrzebnie w koszty.
Z gory dzieki za rady

Ps. Dodam ze zauwyzalem przed chwila ze do pompy dociera, takim przezroczystym wezykiem, paliwo z pecherzykami powietrza.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob lis 29, 2008 19:07

Ps. Dodam ze zauwyzalem przed chwila ze do pompy dociera, takim przezroczystym wezykiem, paliwo z pecherzykami powietrza.
sprawdz układ paliwowy, moze masz nieszczelnosc na filtrze paliwa, to wpływa na zmiane kata wtrysku.
a najlepiej by było wrzucic logi w dziale diagnostyka.



luke611
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lis 29, 2008 18:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: luke611 » sob lis 29, 2008 19:43

Dzieki za odpowiedz. Niestety z tym nie bedzie tak latwo, bo ich nie mam (mechanik sprawdzal na biezaco, gdy uslyszalem, ze to pompa to nogi mi sie ugiely i nie bylem juz w stanie racjonalnie myslec i poprosic o nie). PS zna ktos w Lodzi jakiegos fachmana, ktory dobrze zdiagnozuje ten rodzaj problemu?

A czy przy problemach z pompa jest logowany jakis konkretny blad?
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2008 19:44 przez luke611, łącznie zmieniany 1 raz.



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » sob lis 29, 2008 19:45

heh a mechanik chce cie naciągnąć na gruba kasę i od razu by wszystko wymieniał.pewnie na święta chce zarobić :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:


fuck air ride

luke611
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lis 29, 2008 18:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: luke611 » ndz lis 30, 2008 01:53

A mam jeszcze jedno pytanie. Bo z tego co pamietam, to kat wtrysku po odpaleniu byl ok, dopiero po kilkunastu sekundach robil sie przedwczesny i pojawialy sie bledy (niestety nie mam logow). Czy to moze oznaczac, ze kat jest zle ustawiony (niedawno byl rozrzad wymieniany przez mechanika), czy mozna wykluczyc pompe? (pytam o pompe bo chce dzis w nocy usnac) :> Czy raczej powinienem sie skupic tym powietrzem w przewodzie zasilajacym pompe w paliwo (jest sporo powietrza).
Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc kolegom



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz lis 30, 2008 10:02

zlikwiduj powietrze w układzie i sprawdz kąt na temp. 80st.



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz lis 30, 2008 12:58

luke611 pisze:PS zna ktos w Lodzi jakiegos fachmana, ktory dobrze zdiagnozuje ten rodzaj problemu?
www.g-lab.pl użytkownik uysy z forum


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

luke611
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lis 29, 2008 18:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: luke611 » czw gru 04, 2008 17:04

Dizgnoza: nastawnik kata wtrysku. Cena do 900zl.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw gru 04, 2008 17:46

luke611 pisze:Dizgnoza: nastawnik kata wtrysku. Cena do 900zl.
????
nastawnik padł???, ale to urzadzenie jest od dawkowania paliwa a nie od kąta, to za 600 kupisz pompe uzywke.

chyba ze masz na mysli n108
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 17:57 przez piter_s, łącznie zmieniany 2 razy.



luke611
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lis 29, 2008 18:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: luke611 » czw gru 04, 2008 18:03

500zl wymiana nastawnika, 350zl montaz/demntaz pompy
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 19:35 przez luke611, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw gru 04, 2008 18:15

luke611 pisze:500zl pompiarz, 350zl wymiana
konkretnie co za co bo jestem ciekaw



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 219 gości