Strona 1 z 1
Czy to na pewno jest pompa od TD ?
: sob lis 29, 2008 15:43
autor: To_mas
http://allegro.pl/item493169447_pompa_w ... ealny.html
koleś pisze ze to od TD ale no i niby ta góra pompy jest z grzybkiem ale jest tam wyjście paliwa do góray (ta wieżyczka) no i po numerze 068 130 081N to znalazłem w necie ze takie były w JP'kach
I 2 pytanie ile weźmie pompiarz za sprawdzenie pompy na stole ?? (wyciągniętej już z auta)
: sob lis 29, 2008 16:11
autor: twardy
To_mas pisze: 2 pytanie ile weźmie pompiarz za sprawdzenie pompy na stole ?? (wyciągniętej już z auta)
sprawdzenie to chyba z 50 zawoła , regeneracja to juz z 200 + .
To_mas, a co chcesz ja kupic ? Po co?
: sob lis 29, 2008 16:12
autor: andrew.zbyrko
po mojemu to ta pompa nie ma LDA
: sob lis 29, 2008 16:18
autor: zaprzal
wyglada na D
: sob lis 29, 2008 16:45
autor: To_mas
andrew.zbyrko pisze:po mojemu to ta pompa nie ma LDA
chyba jestem pijany albo slepy ze zmęczenia :/// faktycznie nie ma tam LDA :// sorki
[ Dodano: Sob Lis 29, 2008 15:46 ]
twardy, poszukuje pompy do TD jr albo sb model który zwiększa obroty bo mi moja nie zwiększa i tak budą trzęsie ze mnie to denerwuje
Jakbyś coś miał tanio to daj znać
edit. wulgaryzm - Waluch
: sob lis 29, 2008 17:20
autor: twardy
To_mas pisze:twardy, poszukuje pompy do TD jr albo sb model który zwiększa obroty bo mi moja nie zwiększa i tak budą trzęsie ze mnie to *******.
Jakbyś coś miał tanio to daj znać
_________________
no a miałes podkręcic obroty , nie pomogło ?
: sob lis 29, 2008 17:39
autor: To_mas
twardy pisze:no a miałes podkręcic obroty , nie pomogło ?
nie
nie zmieniałbym ale jak zapale po postoju nocnym to tak jebie ze aż kolumna kierownica wali o deske obudową wytrzymać sie nie da.
więc pompa, miękka deska i kolejna poduszka będą wymienione
czekam ciągle na olej by zalać go 10W/40
: sob lis 29, 2008 18:48
autor: vision
To_mas pisze:068 130 081N to znalazłem w necie ze takie były w JP'kach
pompa z VW 1.6 D 9mm Jetta 84-91
: ndz lis 30, 2008 13:34
autor: prezes0420
Mi się wydaje że to jest pompa z silnika 1V i ona zwiększa obroty przy zapalaniu na wyciągniętym przyspieszaczu