damiano_mo pisze:czyli reasumując. wartość 000 która wynosi 54-57 czy wartość 000 BS -> 36-40 jest prawidłowa do interpretacji wartości kąta wtrysku? i która wartością sugerować się czy zrobić korektę kąta wtrysku?
Do sprawdzenia kąta wtrysku posługujemy sie 000BS , im blizej niebieskiej linii tym lepiej, u ciebie jest około 38 czyli ciut za późno ale nie jest to duża odchyłka i mieści sie w normie , jeśli silnik pali ci bez problemu to specjalnie nie ma co na siłe regulować , no chyba ze chcesz mieć dla czystego sumienia idealnie to dygnij delikatnie pompe w strone silnika aż kąt w TDI Timing pokryje sie z niebieska linią.
Dalsze sprawdzenie poprawnosci regulacji dynamicznej kąta wtrysku przeprowadzamy w kanale 004 , na biegu jałowym sprawdzamy czy wymagany pokrywa sie z rzeczywistym , potem to samo w próbie dynamicznej od 1500 do 4500rpm
damiano_mo pisze: jeszcze jedno.na logach dynamicznych grupy 011 w przedziale od 2000 do 2300 obr/min występuje spadek ciśnienia doładowania a wcześniej około 1800 do 2000 obr/min jest duże ciśnienie. co jest nie tak? kierownice?
Tak patrząc na rózne logi AFNów powtarza sie pewna prawidłowość ,a mianowicie w zakresie około 1900-2200rpm lubia wystepowac małe przeładowania , potem cisnienie jest zbijane i w zakresie około 2400-2800 mamy małe niedoładowanie , wyżej cisnienie już sie stabilizuje i trzyma w miare stała wartośc, o ile te róznice cisnienia nie odbiegaja powyzej 100mbar od zadanego to jest OK, ale u ciebie faktycznie troche za duzo zbija cisnienie bo o 200mbar ponizej zadanego .
Co zrobic ? Wydaje mi się ze jak pisze
Matijas
Matijas pisze:Mozliwe ze sztanga sie przycina. Moze wystarczylo by ja lekko wydluzyc, ...... Mozliwe ze kierownice sa juz lekko pozapiekanei czysczenie by sie przydalo.