Jak w temacie potrzebuje sie dowiedzieć jaki jest pasek klinowy do Mk2 TD i D
czyli wymiary długość szerokość
TD jaki pasek klinowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6D:
Pasek klinowy pompy cieczy chłodzącej i alternatora występuje w rozmiarach:
- 10 ´ 965 mm - wersje bez klimatyzacji i bez wspomagania układu kierowniczego /
- 10 ´ 675 mm (do XII 1984) lub 10 ´ 700 mm (od I 1985) - wersje z klimatyzacją
- 10 ´ 864 mm - wersje ze wspomaganiem układu kierowniczego
1.6TD:
Pasek klinowy pompy cieczy chłodzącej i alternatora występował w rozmiarach:
- 10 ´ 965 mm - wersje bez klimatyzacji i bez wspomagania układu kierowniczego
- 10 ´ 675 mm (do grudnia 1984 roku) lub 10 ´ 700 mm (od stycznia 1985 roku) - wersje z klimatyzacją
- 10 ´ 864 mm - wersje ze wspomaganiem układu kierowniczego
Pasek klinowy pompy cieczy chłodzącej i alternatora występuje w rozmiarach:
- 10 ´ 965 mm - wersje bez klimatyzacji i bez wspomagania układu kierowniczego /
- 10 ´ 675 mm (do XII 1984) lub 10 ´ 700 mm (od I 1985) - wersje z klimatyzacją
- 10 ´ 864 mm - wersje ze wspomaganiem układu kierowniczego
1.6TD:
Pasek klinowy pompy cieczy chłodzącej i alternatora występował w rozmiarach:
- 10 ´ 965 mm - wersje bez klimatyzacji i bez wspomagania układu kierowniczego
- 10 ´ 675 mm (do grudnia 1984 roku) lub 10 ´ 700 mm (od stycznia 1985 roku) - wersje z klimatyzacją
- 10 ´ 864 mm - wersje ze wspomaganiem układu kierowniczego
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Temat nie sprecyzowany czy koledze chodzi od wspomagania czy od alternatora
Wspomagania-10x730
Alternatora -10x950
Polecam tylko paski Boscha u mnie kosztują 10 zł sztuka
Wspomagania-10x730
Alternatora -10x950
Polecam tylko paski Boscha u mnie kosztują 10 zł sztuka
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
kolego to bardzo proste!!!! nawet dzis naciagalem bo nowy zalozylem a sie rozciaga jak jest nowy!
Musisz poluzowac ta srube u gory klucz 17 i nastepnie na dole alternatora klucz 13 wkladasz jkas breszke miedzy alternator a silnik i nagniatasz az do naciagniecia paskanie za mocno!tak trzymajac dokrecasz najpierw srube na dole a nastepnie ta gorna! i tyle!
Musisz poluzowac ta srube u gory klucz 17 i nastepnie na dole alternatora klucz 13 wkladasz jkas breszke miedzy alternator a silnik i nagniatasz az do naciagniecia paskanie za mocno!tak trzymajac dokrecasz najpierw srube na dole a nastepnie ta gorna! i tyle!

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości