przebieg 250 tys TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dm84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw paź 09, 2008 13:36
Lokalizacja: Małopolska

przebieg 250 tys TDI

Post autor: dm84 » śr lis 26, 2008 12:38

co sadzicie o taki przebiegu , czy na tym silniku jeszcze pojezdzi dlugo bez remontu jakiegos , co może siąść za niedługo ?? a silniki jest 1.9 tdi , 2002r.
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 16:36 przez dm84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » śr lis 26, 2008 13:06

Troche nie ten dział... Powinieneś oprosić o przeniesienie na np. pogawędki.

Otóż przebieg 250 tyś po pierwsze jest realny jak na ten rok i jeżeli wszystko na czas było zmieniane to jeszcze drugie tyle przed nim.


Dziki

xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » pt lis 28, 2008 19:16

kolego... ja swojego Golfa AGR kupilem z przebiegiem 260tys. dzis mam 315tys. a najgorsze co mi sie w nim przytrafilo to wymiana sprzegla (1500zl.), wszystko zalezy od tego jak dbal o niego poprzedni wlasiciciel i jak Ty bedziesz, dodam do tego ze jesli kupiles go za granica z orginalnym przebiegiem to napewno dluzej pojezdzisz niz jak bys go kupil w polsce z przebiegiem 100tys ;) pozdrawiam.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 28, 2008 20:02

mały przebieg to nie antidotum na długowieczność
wszystko zalezy jak auto było uzytkowane
i serwisowane przebieg 200tys i wiecej nic tu nie znaczy
i pewnych awarii się nie przewidzi
nawet przy zancznie mniejszych przebiegach
Ostatnio zmieniony pt lis 28, 2008 20:06 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
montwa9
RED GOLF
RED GOLF
Posty: 417
Rejestracja: śr lut 23, 2005 22:44
Lokalizacja: BIAŁYSTOK-BEDFORD
Kontakt:

Post autor: montwa9 » pt lis 28, 2008 21:07

Jeśli autko było zadbane,olej na czas itp. to spokojnie drugie 250 powinno bez remontu stuknąć.


VW KLUB POLSKA #125 FIAT126-FIAT125-GOLF1.4-GOLF1.9TDI-VECTRA2.0-AUDI A4 2.0T

pavulon78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pavulon78 » pt sty 16, 2009 14:19

No chyba że lepiej się poczujesz jak bedzie przekręcony na 120000. A takich jest pełno w ogłoszeniach.



Awatar użytkownika
Szymon8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 11:41
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Szymon8 » pt sty 16, 2009 14:29

Jak by to powiedział mój zaufany mechanik '' ten silnik przy takim przebiegu jest jeszcze na dotarciu ''. Jeśli był dobrze eksploatowany dobrego paliwka nalewane to drugie tyle jeszcze przed nim spokojnie. Takie moje skromne zdanie :grin:



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt sty 16, 2009 14:47

No chyba że lepiej się poczujesz jak bedzie przekręcony na 120000
ja widziałem jak bym cofnięty do 70.000 i się gościa pytam a on do mnie z ryjem że co że niby nie może mieć tyle przebiegu :green_fuck:
choć ogólny stan auta wskazywał co najmniej na 300.000 :bajer:



Awatar użytkownika
yosef99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:58
Lokalizacja: rzeszów

Re: przebieg 250 tys

Post autor: yosef99 » pt sty 16, 2009 16:13

dm84 pisze:co sadzicie o taki przebiegu , czy na tym silniku jeszcze pojezdzi dlugo bez remontu jakiegos , co może siąść za niedługo ?? a silniki jest 1.9 tdi , 2002r.
Kolego, ostatnio czytałem Auto Świat lub motor i był test Passata z silnikiem 1.9 z przebiegiem 200tys i po sprawdzeniu na hamowni okazało się że ma lepsze parametry niż nowy (większa moc, lepsza elastyczność i mniejsze spalanie, czyli wyglądało to tak jak wspomniał Szymon8 - tak jakby dopiero co się "dotarł" :grin: ). Jeżeli chcesz to później zapodam nr gazetki :chytry:

Auto Świat grudzień 2008 - widzę że koledzy poniżej już mnie uprzedzili :pub:
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 20:39 przez yosef99, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Waluch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2567
Rejestracja: czw lip 06, 2006 12:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Waluch » pt sty 16, 2009 16:34

Auto Świat Grudzień 2008 :D
leży u mnie na biurku



Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob maja 03, 2008 10:36

Post autor: Polak » pt sty 16, 2009 16:44

Ja również czytałem ten artykuł. Był to passat 90 konny i po tak dużym przebiegu na hamowni pokazywało większą moc niż oryginalnie powinien miec więc albo silniczek był dobrze dotarty albo tak jak oni tłumaczyli że niektóre TDI mają więcej mocy niż mówi producent.Najgorzej wychodziły auta eksplatowane na gazie ( i nikt mi nie powie że gaz nie wpływa na żywotnośc silnika) i silniki o małej pojemności. A co do przebiegu 250 000 wydaję się już spory ale pewnie dla Takiego Diesla to jeszcze nic i sporo jeszcze wytrzyma choc tak jak wy piszecie większosc aut z Niemiec ma pewno większy przebieg a handlarze przekręcają tylko dlatego na 160 000 bo jakby potencjalny nabywca zobaczył większy przbieg to by go nie kupił bo myślał by że czeka go zaraz remont silnika.



Awatar użytkownika
Kri$
Forum Master
Forum Master
Posty: 1112
Rejestracja: śr paź 31, 2007 15:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Kri$ » pt sty 16, 2009 17:37

Mama kolegi ma Golf IV ASZ z 2003 roku i 250 000 przebiegu, auto odpala od strzala przy nawet przy -30 (swiadkiem jestem), nie zre oleju, od nowosci serwisowane w ASO, wymiany oleju, filtrow i wszystkich rzeczy zawsze na czas - nawet przy -15, -20 nie pusci ani pol czarnego bąka przy odpalaniu.
Auto nigdy nie mialo robionego remontu silnika, silnik szczelny, zero problemow.

Jak sie dba o auto, to takie 250 000 to jest nic dla TDI :)

PS. Ja mam 335 tys i tez jakos jezdzi :helm:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: przebieg 250 tys TDI

Post autor: doggie » pt sty 16, 2009 17:40

dm84 pisze:co sadzicie o taki przebiegu , czy na tym silniku jeszcze pojezdzi dlugo bez remontu jakiegos , co może siąść za niedługo ?? a silniki jest 1.9 tdi , 2002r.
Mój Mk5 1.9 TDI PD ma prawie 300.000 km (o ile się nie mylę brakują 4 tysiączki) - nie licząc awarii dwumasu wszystko jest OK, oleju od wymiany do wymiany czyli co 25.000 km (long Life) dolewam około 0,5 litra



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2783
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » sob sty 17, 2009 12:08

Witam

Pewnie jakby ktoś z fachowców się uczepił to by było trzeba rozróżnić TDIki na VP, PD.

Gdzieś był filmik jak mk3 (czyli vp, bez zmiennej geo) przekręcało 2 raz licznik (600 000km) i jeszcze jeździło.
dziejo pisze:mały przebieg to nie antidotum na długowieczność
wszystko zalezy jak auto było uzytkowane
i serwisowane przebieg 200tys i wiecej nic tu nie znaczy
i pewnych awarii się nie przewidzi
nawet przy zancznie mniejszych przebiegach
"Jak dbasz tak masz" i cała prawda :bigok:
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 12:12 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 184 gości