Strona 1 z 1

kompressor g60 do td

: śr lis 26, 2008 00:47
autor: JABcok20
witam. czzy ktoś zakładał czy jest sens probować?
jakie efekty?
jakie ciśnienie ,można osiągnąć?

: śr lis 26, 2008 00:57
autor: souler
mozna, 1 bar na malym kolku, tylko po co??? bzdura, pomylka i strata czasu oraz pieniedzy. tylko ciurbo.

: śr lis 26, 2008 01:08
autor: zaprzal
jakby sensownie dobrac wielkosc gratow to polaczenie kompresor + turbo byloby ciekawe... i kosztowne

: śr lis 26, 2008 12:33
autor: spawacz
Wlasnie tez cos takiego myslalem, panowie najwaznijesza rzecz kompresor w przeciwnienstwie do turbo nie robi laga, nie blokuje spalin i najwazniejsze silnik sie l;epioejn wkreca i nie traci momenu z dolu.

: czw lis 27, 2008 02:39
autor: grandi
wszytko fajnie a wiesz ile wytrzymują łopaty wirnika :smoke:

: czw lis 27, 2008 03:06
autor: spawacz
Wiem i to jest maly problem, mysle ze EATON byl by tu niezastapiony.

: czw lis 27, 2008 10:03
autor: bongo
zaprzal pisze:jakby sensownie dobrac wielkosc gratow to polaczenie kompresor + turbo byloby ciekawe... i kosztowne
Prawie takie ropniaste TSI :chytry:
A KolegaJABcok20, widzę że ostro kombinuje,kompresory,bi turbo :bajer:

: czw lis 27, 2008 19:19
autor: arwam
spawacz pisze:Wlasnie tez cos takiego myslalem, panowie najwaznijesza rzecz kompresor w przeciwnienstwie do turbo nie robi laga, nie blokuje spalin i najwazniejsze silnik sie l;epioejn wkreca i nie traci momenu z dolu.
Ale kompresor też pobiera sporo mocy co nie oznacza że się nie opłaca

[ Dodano: 27 Lis 2008 18:21 ]
po za tym wzrośnie spalanie