Różnica między MK2 TD (JR) a GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Różnica między MK2 TD (JR) a GTD

Post autor: sebastian1901 » ndz lis 23, 2008 21:55

TD (JR) ma seryjnie 70KM a GTD te słabsze 75KM mimo tego ze niektóre nie posiadały IC podobnie jak TD.
JR ma Garetta T3, pompę z grzybem więc gdzie ukryli te 5KM w moim TD ? :grin:

A tak na poważnie chodzi mi o różnice w silniku między TD (JR) a GTD ?

Pozdrawiam. :pub:


Sebastian

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz lis 23, 2008 23:20

GTD to nie wersja silnika tylko wyposażenia...

1.6TD były chyba tylko 4 rodzaje 1V, JR, SB i RA no i 1.6D czyli JP, no ale on to nie TD :)

1.6D 54KM
1.6TD 1V 60KM
1.6TD JR 70KM
1.6TD SB i RA 80KM

Innych chyba nie było, a jak były to proszę o sprostowanie ;)

Tak więc wersje GTD mogłyby być z silnikiem SB jak i JR...



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » ndz lis 23, 2008 23:26

dzięki :okej:


Sebastian

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pn lis 24, 2008 20:31

ja mam jr a z tylu na budzie pisze gtd


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lis 24, 2008 20:41

Lukas-182 pisze:GTD to nie wersja silnika tylko wyposażenia...
ronuch pisze:ja mam jr a z tylu na budzie pisze gtd
Wygrałeś lodówkę,grasz dalej :bajer:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn lis 24, 2008 21:55

bongo pisze:ja mam jr a z tylu na budzie pisze gtd
Ależ żeś pojechał z tym postem :grin: :grin: Toc pisałem powyżej, że GTD to TYLKO wersja wyposażenia, tak trudno to zrozumieć...



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pn lis 24, 2008 22:07

Lukas-182,

Najwidoczniej trudno to zrozumieć :P

Ja mam 1.6 TD JR , w kilku miejscach znaczki GTD i jedyna różnica to tak jak mówił już Lukas-182, piękniejsze w środku :D

I JR według różnych źródeł miało chyba 75 KM a nie 70 ale jeżeli ktoś ma potwierdzenie że się mylę to nawet publicznie przeproszę za swój błąd :grin: :grin:


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lis 24, 2008 22:17

I JR według różnych źródeł miało chyba 75 KM
70 :chytry:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn lis 24, 2008 22:20

I JR według różnych źródeł miało chyba 75 KM a nie 70 ale jeżeli ktoś ma potwierdzenie że się mylę to nawet publicznie przeproszę za swój błąd :grin: :grin:
Wg katalogów, ETKI i katalogu InterCars JR miał 70KM, może te 5KM to sobie użytkownicy dodają :chytry:

Po drugie zdrowy silniczek zawsze ma ciut więcej niż fabryka dała :)
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 22:23 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pn lis 24, 2008 22:25

No faktycznie :D

Właśnie zaglądnąłem sobie do serwisówki GOLFA 2 TD i pisze dużymi literkami i cyferkami :

JR = 70 KM przy 4500 obr/min

Przepraszam wszystkich za mój błąd :grin:

Kurcze to znaczy że właśnie straciłem 5 KM :P będzie trzeba coś podkręcić żeby to odrobić :helm: :helm:


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lis 24, 2008 23:31

temat milion razy walkowany...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pn lis 24, 2008 23:36

Oj widać że zaprzal, dorwał tych którzy chcieli sobie troszkę stare sprawy powałkować :P

No niby tysiąc razy wałkowany ale dalej niektórzy mają wątpliwości co do mocy swojego ałtka :P

:grin:


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lis 24, 2008 23:48

zaprzal pisze:temat milion razy walkowany...
ale zawsze ktoś coś nowego wymyśli :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pn lis 24, 2008 23:52

twardy, dokładnie, założę się że za kilka dni ktoś znów zapyta o różnice między 1.6 TD a 1.6 GTD :)


Let's Tune it UP !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 143 gości