Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
vision
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » ndz lis 23, 2008 11:11
kamyki107 pisze:wylewa się małym zaworkiem który służy chyba do odpowietrzenia pompy (coś jak odma ma na sobie gumową czapeczkę z dziubkiem)
służy do wyrównywania ciśnienia w LDA oring uszczelka do wymiany w pompie jest na forum na ten temat
kamyki107 pisze:jak by tego było mało to cieknie też z jakiegoś elektrozaworu (nie wiem co to jest więc tak go nazwałem, czytałem gdzieś że to może być fabryczny immobilaiser) który jest po środku 4 metalowych przewodów idących do wtryskiwaczy w siniku
masz problem , to czujnik początku wtrysku i kosztuje dużo $$ też jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189574
[ Dodano: 23 Lis 2008 10:13 ]
a tu link do twojego tematu
http://www.golf3.pl/topics10/wycieki-ro ... t12623.htm
Ostatnio zmieniony ndz lis 23, 2008 15:10 przez
vision, łącznie zmieniany 4 razy.
-
vision
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » ndz lis 23, 2008 14:46
kamyki107 pisze:.Pytanie tylko czy można to normalnie wykręcić zakleić i wsadzić z powrotem, bez żadnych konsekwencji
tak i coś zamieszałem
z N 108 z G 175
Ostatnio zmieniony ndz lis 23, 2008 15:14 przez
vision, łącznie zmieniany 1 raz.
-
slawek317
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
-
Kontakt:
Post
autor: slawek317 » ndz lis 23, 2008 20:10
Witam, mam ten sam problem też jak przygazuje to mi cieknie ropa stamtąd a w zakładzie gdzie regenerują pompy do diesla powiedzieli mi, że wymiana tego zaworka nic nie da bo
jest uszkodzony rdzeń (zapewne się wyrobił) w systemie turbo pompy a zakleić się go nie da bo jak nazwa wskazuje jest to odpowietrznik pompy czyli odprowadza jakąś ilość paliwa aby nie rozerwało właśnie tej membrany w grzybku
Ostatnio zmieniony ndz lis 23, 2008 20:14 przez
slawek317, łącznie zmieniany 1 raz.
-
kITA
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
- Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
-
Kontakt:
Post
autor: kITA » pn lis 24, 2008 14:22
slawek317 pisze:jest uszkodzony rdzeń (zapewne się wyrobił) w systemie turbo pompy a zakleić się go nie da bo jak nazwa wskazuje jest to odpowietrznik pompy czyli odprowadza jakąś ilość paliwa aby nie rozerwało właśnie tej membrany w grzybku
Brzmi jak instrukcja obsługi reaktora jądrowego
Podjedz do innego zakładu,wymienią Ci oring na takim bolczyku od zwiększania dawki paliwa podczas zwiększania się ciśnienia doładowania i będzie po kłopocie,ale jak znam mechaniorów to będą chcieli całą pompę uszczelniać,a to kosztuje ze 400 zł
Pozdro
-
bogoria
- Ma gadane
- Posty: 152
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
- Lokalizacja: legnica
Post
autor: bogoria » pn lis 24, 2008 21:56
kITA ma rację. naprawa tego dziadostwa(bo nie jest to żaden zawór, tylko element odpowietrzenia LDA i jego wymiana nic nie da) u uczciwego pompiarza nie powinna kosztować więcej niż 50- 70 pln. i nie trzeba rozbierać całej, czy nawet połowy pompy. gadają tak, aby naciągnąć frajera. wszystko odbywa się po odkręceniu 4 śrub grzybka. Z tym drugim czujnikiem może być trochę problemu. samo wykręcenie nic ci nie da. jest to czujnik dynamicznej zmiany kąta wtrysku. można rozkręcić plastykową okrągłą dużą złączkę i próbować wypchnąć przewody, ale nie polecam tego. najprościej po prostu rozciąć przewody, a później polutować. to najprostsza i niewkurzająca metoda. przewody na tych czujnikach są dość słabe. zdobycie tego czujnika to albo duży wydatek, albo kupno używanej pompy.
-
bogoria
- Ma gadane
- Posty: 152
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
- Lokalizacja: legnica
Post
autor: bogoria » pt lis 28, 2008 20:51
być może usunięcie oleju poprawiło oddziaływanie turbo na membramę, a może to tylko złudzenie apteczne. a co z cieknącym czujnikiem?? jak to rozwiązałeś??
-
slawek317
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
-
Kontakt:
Post
autor: slawek317 » sob lis 29, 2008 01:30
bogoria pisze:naprawa tego dziadostwa(bo nie jest to żaden zawór, tylko element odpowietrzenia LDA i jego wymiana nic nie da) u uczciwego pompiarza nie powinna kosztować więcej niż 50- 70 pln. i nie trzeba rozbierać całej, czy nawet połowy pompy. gadają tak, aby naciągnąć frajera. wszystko odbywa się po odkręceniu 4 śrub grzybka.
Czy możesz napisać co co się odbywa po odkręceniu tych śrub? i pytanie do kITA czy chodzi ci o ten bolczyk:
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2008 01:32 przez
slawek317, łącznie zmieniany 1 raz.
-
kITA
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
- Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
-
Kontakt:
Post
autor: kITA » sob lis 29, 2008 11:51
Bolczyk zobaczysz jak wyjmiesz boost pin z lda.Po wciśnięciu gazu ,bolczyk się wysuwa
(robi rysę na stożku boost pina) zobacz ten temat
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55547
[ Dodano: 29 Lis 2008 10:55 ]
bogoria pisze:być może usunięcie oleju poprawiło oddziaływanie turbo na membramę,
Mnie się wydaje że to ropka była i jak ją usunąłeś to zwiększyla sie przestrzeń pod membraną i lepiej reagowała na ciśnienie(mógl się zrobić żwawszy)
-
slawek317
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
-
Kontakt:
Post
autor: slawek317 » sob lis 29, 2008 17:02
ok, dzięki wielkie
-
bartek88fr
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lis 30, 2008 20:06
- Lokalizacja: leszno
-
Kontakt:
Post
autor: bartek88fr » ndz lis 30, 2008 23:01
ja na twoim miejscu dal po prostu pompe do regeneracji. jest to koszt ok 100 zl. mialem tak samo i zle zrobilem odkrecajac sruby bo pompa sie rozleciala i mialem do wymiany. jak dasz do regeneracji to powinna byc jak nowa:)
pozdrwaiam
.:"OsA":.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości