Strona 1 z 1
wymiana swiec
: wt lis 18, 2008 19:36
autor: abrams
Witam takie pytanie czy moge odkrecic weze ktore ida z pompy do wtryskow ?? bo mi przeszkadzaja przy wymianie swiec zarowych ??
czy potem jak zakrece je od nowa nie stanie sie nic z pompoa ?? wtryskami ?? bo wiadome dostanie sie tam powietrze...
2 sie da wymieniec bez odkrecania tego ale 2 kolejne problem wielki

: wt lis 18, 2008 20:20
autor: Paweł NPI
abrams pisze:2 sie da wymieniec bez odkrecania tego ale 2 kolejne problem wielki
Widziałem jak mechanik u mnie w MKII wymieniał i uwierz mi lub nie ale da się to zrobić - zrobił to płaskim kluczem. Co do przewodów to śmiało możesz je odkręcić i nic się nie stanie, efekt przy odpaleniu będzie taki jak by się wcześniej skończyło paliwo. Tylko trzeba uwarzać na siłę dokręcania bo można zrobić na diabła

: wt lis 18, 2008 20:32
autor: bongo
abrams, palen ma rację,nic się nie stanie,a co do wymiany bez zdejmowania-respect

: wt lis 18, 2008 20:33
autor: andrew.zbyrko
abrams pisze:zy potem jak zakrece je od nowa nie stanie sie nic z pompoa ?? wtryskami ?? bo wiadome dostanie sie tam powietrze...
da się zrobić bez ich wykręcania, tylko trzeba się troche nagimnastykować,
gdybyś wykręcał przewody wtryskowe to uważaj żeby do wtrysków rurek nie dostał się brud/kurz, no i przy założeniu nie dokręcaj przewodów do wtrysków odracu, tylko troche, zakręć rozrusznikiem [żeby paliwko zaczeło cieknąć] i wtedy dopiero dokręć, i zapal silnik:)
: wt lis 18, 2008 20:43
autor: To_mas
da sie i bez zdejmowania ich ale robi sie to dłużej i bardziej rece bolą

dlatego spokojnie odkręcaj !! Przy pompie tam trzeba przytrzymać 2 kluczem chyba 17
Jak wszystko poskładasz to zostaw sobie przewody niedokręcone by układ sie odpowietrzył pokręć rozrusznikiem az poleci z nich paliwo to dokręci. bo w przeciwnym razie mozesz akumulator rozładować a sie jeszcze nie odpowietrzy

: wt lis 18, 2008 23:26
autor: abrams
wykrecilem zmienilem na 4x bosch i nawet po odpaleniu nie trzesie silnikiem idealna praca

2 swiece kaput.. były 1 ledwo dychala 1 dobra.. ale wymienilem 4 poczym dokrecilem wezyki pokrecilem doslownie chwilke i w momencie zaskoczyl

( nowy akumulator ) <<-- trzeba o niego zadbac

btw zastanawiam sie czy by nie wkomponowac cos takiego gdzies w aucie
http://www.allegro.pl/item476404362_tes ... a_12v.html co o tym sadzicie ?
: wt lis 18, 2008 23:41
autor: To_mas
przystawisz miernik i tez zobaczysz. wg mnie szkoda kasy i szpecić wnętrza takim czymś
: wt lis 18, 2008 23:44
autor: abrams
myslalem o czyms takim ale nie wewnatrz ale gdzies podmaska wkomponowac

: śr lis 19, 2008 07:39
autor: BENITO
Koledzy wcale nie trzeba zostawiać niedokręconych przewodów, wszystko się pięknie samo odpowietrza za 3-4 obrotem silnika.
: śr lis 19, 2008 12:09
autor: anaba255
mialem kiedys cos podobnego, ale bylo bardzo nie dokladne, to po prostu voltomierz,u mnie swiecily sie na raz ze trzy diody i nie wiedzialem czy laduje, czy jest rozladowany,czy cos jeszcze, taraz mam zegarowy, na wskazowke, jest dokladniejszy i ładnie komponuje sie z innymi wskaznikami
: śr lis 19, 2008 22:24
autor: abrams
BENITO pisze:Koledzy wcale nie trzeba zostawiać niedokręconych przewodów, wszystko się pięknie samo odpowietrza za 3-4 obrotem silnika.
po wczorajszym dniu ( doswiadczeniach z owymi przewodami ) ztwierdzam to samo ;]
[ Dodano: 19 Lis 2008 21:24 ]
anaba255 pisze:
mialem kiedys cos podobnego, ale bylo bardzo nie dokladne, to po prostu voltomierz,u mnie swiecily sie na raz ze trzy diody i nie wiedzialem czy laduje, czy jest rozladowany,czy cos jeszcze, taraz mam zegarowy, na wskazowke, jest dokladniejszy i ładnie komponuje sie z innymi wskaznikami
ten woltomierz analogowy ciagle pokazuje napiecie czy dopiero po przekreceniu kluczyka ??
: czw lis 20, 2008 14:57
autor: anaba255
abrams pisze:ten woltomierz analogowy ciagle pokazuje napiecie czy dopiero po przekreceniu kluczyka ??
Caly czas, ale to zalezy jak wepniesz go w instalacje, u mnie robil to poprzedni wlasciciel, powinno byc w przewod plusowy na klemie akumulatora, wtedy nie ma zadnych strat i pokazuje napiecie na aku , gdy silnik jest zgaszony i ladowanie gdy pracuje.