Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
abrams
- VR6 Driver

- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » wt lis 18, 2008 19:36
Witam takie pytanie czy moge odkrecic weze ktore ida z pompy do wtryskow ?? bo mi przeszkadzaja przy wymianie swiec zarowych ??
czy potem jak zakrece je od nowa nie stanie sie nic z pompoa ?? wtryskami ?? bo wiadome dostanie sie tam powietrze...
2 sie da wymieniec bez odkrecania tego ale 2 kolejne problem wielki

Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
Paweł NPI
- ...

- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » wt lis 18, 2008 20:20
abrams pisze:2 sie da wymieniec bez odkrecania tego ale 2 kolejne problem wielki
Widziałem jak mechanik u mnie w MKII wymieniał i uwierz mi lub nie ale da się to zrobić - zrobił to płaskim kluczem. Co do przewodów to śmiało możesz je odkręcić i nic się nie stanie, efekt przy odpaleniu będzie taki jak by się wcześniej skończyło paliwo. Tylko trzeba uwarzać na siłę dokręcania bo można zrobić na diabła

[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
bongo
- V.I.P.

- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » wt lis 18, 2008 20:32
abrams, palen ma rację,nic się nie stanie,a co do wymiany bez zdejmowania-respect

-
andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia

- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
-
Kontakt:
Post
autor: andrew.zbyrko » wt lis 18, 2008 20:33
abrams pisze:zy potem jak zakrece je od nowa nie stanie sie nic z pompoa ?? wtryskami ?? bo wiadome dostanie sie tam powietrze...
da się zrobić bez ich wykręcania, tylko trzeba się troche nagimnastykować,
gdybyś wykręcał przewody wtryskowe to uważaj żeby do wtrysków rurek nie dostał się brud/kurz, no i przy założeniu nie dokręcaj przewodów do wtrysków odracu, tylko troche, zakręć rozrusznikiem [żeby paliwko zaczeło cieknąć] i wtedy dopiero dokręć, i zapal silnik:)
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » wt lis 18, 2008 20:43
da sie i bez zdejmowania ich ale robi sie to dłużej i bardziej rece bolą

dlatego spokojnie odkręcaj !! Przy pompie tam trzeba przytrzymać 2 kluczem chyba 17
Jak wszystko poskładasz to zostaw sobie przewody niedokręcone by układ sie odpowietrzył pokręć rozrusznikiem az poleci z nich paliwo to dokręci. bo w przeciwnym razie mozesz akumulator rozładować a sie jeszcze nie odpowietrzy

-
abrams
- VR6 Driver

- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » wt lis 18, 2008 23:26
wykrecilem zmienilem na 4x bosch i nawet po odpaleniu nie trzesie silnikiem idealna praca

2 swiece kaput.. były 1 ledwo dychala 1 dobra.. ale wymienilem 4 poczym dokrecilem wezyki pokrecilem doslownie chwilke i w momencie zaskoczyl

( nowy akumulator ) <<-- trzeba o niego zadbac

btw zastanawiam sie czy by nie wkomponowac cos takiego gdzies w aucie
http://www.allegro.pl/item476404362_tes ... a_12v.html co o tym sadzicie ?
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » wt lis 18, 2008 23:41
przystawisz miernik i tez zobaczysz. wg mnie szkoda kasy i szpecić wnętrza takim czymś
-
abrams
- VR6 Driver

- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » wt lis 18, 2008 23:44
myslalem o czyms takim ale nie wewnatrz ale gdzies podmaska wkomponowac

Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
BENITO
- Forum Master

- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » śr lis 19, 2008 07:39
Koledzy wcale nie trzeba zostawiać niedokręconych przewodów, wszystko się pięknie samo odpowietrza za 3-4 obrotem silnika.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
anaba255
- Gadatliwa bestia

- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
-
Kontakt:
Post
autor: anaba255 » śr lis 19, 2008 12:09
mialem kiedys cos podobnego, ale bylo bardzo nie dokladne, to po prostu voltomierz,u mnie swiecily sie na raz ze trzy diody i nie wiedzialem czy laduje, czy jest rozladowany,czy cos jeszcze, taraz mam zegarowy, na wskazowke, jest dokladniejszy i ładnie komponuje sie z innymi wskaznikami
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 12:14 przez
anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.
-
abrams
- VR6 Driver

- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » śr lis 19, 2008 22:24
BENITO pisze:Koledzy wcale nie trzeba zostawiać niedokręconych przewodów, wszystko się pięknie samo odpowietrza za 3-4 obrotem silnika.
po wczorajszym dniu ( doswiadczeniach z owymi przewodami ) ztwierdzam to samo ;]
[ Dodano: 19 Lis 2008 21:24 ]
anaba255 pisze:
mialem kiedys cos podobnego, ale bylo bardzo nie dokladne, to po prostu voltomierz,u mnie swiecily sie na raz ze trzy diody i nie wiedzialem czy laduje, czy jest rozladowany,czy cos jeszcze, taraz mam zegarowy, na wskazowke, jest dokladniejszy i ładnie komponuje sie z innymi wskaznikami
ten woltomierz analogowy ciagle pokazuje napiecie czy dopiero po przekreceniu kluczyka ??
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
anaba255
- Gadatliwa bestia

- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
-
Kontakt:
Post
autor: anaba255 » czw lis 20, 2008 14:57
abrams pisze:ten woltomierz analogowy ciagle pokazuje napiecie czy dopiero po przekreceniu kluczyka ??
Caly czas, ale to zalezy jak wepniesz go w instalacje, u mnie robil to poprzedni wlasciciel, powinno byc w przewod plusowy na klemie akumulatora, wtedy nie ma zadnych strat i pokazuje napiecie na aku , gdy silnik jest zgaszony i ladowanie gdy pracuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości