Witam!
Jako, że w moim Golfiku silnik (1.6 TD) ma powoli dość (olej w filtrze powietrza, wycieki, padło łożysko w skrzyni...) dlatego mam wrażenie, że najwyższy czas zacząć poszukiwania jakiegoś mocniejszego "serca". Stąd moje pytanie do Was: jak myślicie jakim silnikeim zastąpić dotychczasowy motor myślałem o 1.9 D, TD oraz TDI. Proszę o opinie, czy ktoś już wkładał jeden z w.w. silników do MK II, czy było dużo problemów, przeróbek, późniejszych regulacji itp.
Z góry dzięki!
Re: Jaki silnik do MK II? 1,6 TD ma dość...
: wt lis 18, 2008 00:59
autor: tomch
Arn_Old pisze:Witam!
Jako, że w moim Golfiku silnik (1.6 TD) ma powoli dość (olej w filtrze powietrza, wycieki, padło łożysko w skrzyni...) dlatego mam wrażenie, że najwyższy czas zacząć poszukiwania jakiegoś mocniejszego "serca". Stąd moje pytanie do Was: jak myślicie jakim silnikeim zastąpić dotychczasowy motor myślałem o 1.9 D, TD oraz TDI. Proszę o opinie, czy ktoś już wkładał jeden z w.w. silników do MK II, czy było dużo problemów, przeróbek, późniejszych regulacji itp.
Z góry dzięki!
Co do kosztów to chciałbym zamknąć całość kwotą ok. 4000 PLN max. Mieć więcej mocy i lepszego kopa to oczywiste. Z tym, że spalanie powinno pozostać na rozsądnym poziomie więc kompromis mile widziany
: wt lis 18, 2008 16:13
autor: cowboy
Arn_Old pisze:Co do kosztów to chciałbym zamknąć całość kwotą ok. 4000 PLN max. Mieć więcej mocy i lepszego kopa to oczywiste. Z tym, że spalanie powinno pozostać na rozsądnym poziomie
odpowiedź jest tylko jedna 1,9 TDI i to najlepiej na pompie
: wt lis 18, 2008 16:31
autor: Lukas-182
Arn_Old pisze:Co do kosztów to chciałbym zamknąć całość kwotą ok. 4000 PLN max.
Z taka kasą to nie ma co się zastanawiać, tylko 1.9TDI i to jakiś 110KM, w budzie MK2 to będzie nieźle jeździło I tak jak napisał cowboy, tylko na pompie wtryskowej !!!
Spalanie jak na 1.9TDI będzie niskie, zwłaszcza w budzie MK2
: wt lis 18, 2008 16:58
autor: MackoMan
ja mam AAZ-ta 1,9TD w Mk2. Sprawuje sie super. Spalanie na autostradzie w Niemczech przy bardzo obciażonym aucie wynosiło 5,25l/100km ( V do 120km/h) a przy kręceniu sie w koło wieży zimą dochodzi do 7 litrow.
: wt lis 18, 2008 19:09
autor: arwam
ewntualnie ja mam do sprzedania AAZ z GT2052V 1500km po remoncie.
Cena 3200 PLN
[ Dodano: 18 Lis 2008 18:12 ]
za małą dopłatą ze skrzynią biegów
[ Dodano: 18 Lis 2008 18:13 ]
a tu masz linka jak jeździ:
: śr lis 19, 2008 02:31
autor: Arn_Old
Wydaje mi się, że i 90 konny TDIk będzie całkiem nieźle śmigał w budzie MK II. A jak jest z wmontowaniem go pod maske "dwójeczki"? Słyszałem, że trzeba troche gimnastyki, żeby wszystko upchnąć.
: śr lis 19, 2008 09:32
autor: Lukas-182
Arn_Old pisze:Wydaje mi się, że i 90 konny TDIk będzie całkiem nieźle śmigał w budzie MK II. A jak jest z wmontowaniem go pod maske "dwójeczki"? Słyszałem, że trzeba troche gimnastyki, żeby wszystko upchnąć.
Jako tako sam silnik wchodzi bez problemu (1Z), gorzej z elektryką tegoż silnika
: śr lis 19, 2008 18:08
autor: arwam
na początek możesz założyć pompę z 1.6 i już możesz jeździć a na spokojnie instalować elektrykę od tego silnika.
: ndz gru 07, 2008 21:10
autor: Viking
arwam pisze:na początek możesz założyć pompę z 1.6 i już możesz jeździć a na spokojnie instalować elektrykę od tego silnika.
Czy tdi będzie wogóle jeździł z pompą od td ? Wszak ma wtrysk bezposredni...Czy cisnienie paliwa nie powinno być wyższe ?