Strona 1 z 1

Pompa wtryskowa cieknie

: sob lis 15, 2008 23:29
autor: Gr@rM!
Na zdjeciu zaznaczylem z ktorego miejsca cieknie. Dokladnie nie widac miejsca wycieku bo zaslania ten czarny plastyk. Wyglada na to ze trzeba bedzie wymienic uszczelke. Moze mi ktos podac jej nr? Silnik AFN

Obrazek

: ndz lis 16, 2008 00:02
autor: Adamm
jesli cieknie Ci spod czarnej kostki to bedzie ciezko wymienic ta uszczelke niestety

: ndz lis 16, 2008 00:10
autor: Gr@rM!
nie spod czarnej kostki, tylko ta kostka zaslania miejsce laczenia sie 2 elementow pompy i miedzy nimi jest wyciek. Jutro postaram sie zrobic dokladniejsze foto.

: ndz lis 16, 2008 09:51
autor: vision
z pod nastawnika
1 460 206 305
1 461 015 303

: ndz lis 16, 2008 10:12
autor: piter_s
jak sie nie myle to trzeba rozebrac nastawnik i rozlutowac przewody w srodku.

: ndz lis 16, 2008 11:10
autor: Gr@rM!
Panownie udalo mi sie znalezc dokladniejszy schemat i zaznaczylem miejsca wycieku, z tym ze pompa pokazana jest jakby od strony silnika a mi rowniez cieknie po przeciwnej stronie pompy.

Obrazek

: ndz lis 16, 2008 11:13
autor: jaszczur
Gr@rM!, zestaw uszczelek do kupienia w intercarsie koszta ok 20 zł(boscha)

: ndz lis 16, 2008 11:18
autor: Gr@rM!
jaszczur pisze:Gr@rM!, zestaw uszczelek do kupienia w intercarsie koszta ok 20 zł(boscha)
a jak wyglada sprawa z wymiana? zabierac sie za to samemu czy lepiej dac do mechanika ?

: ndz lis 16, 2008 11:19
autor: jaszczur
Gr@rM!, w etce tej dolnej nie ma ale w katalogu pomp boscha jest,jak pisałem bez problemu dostaniesz je

: ndz lis 16, 2008 11:27
autor: jaszczur
Gr@rM!, dasz samemu rade z tym,ze jedna śruba ta z przodu(stojąc od grila)jest nie typowa i musisz mieć specjalny klucz,pojedź na warsztat to ci ją odkręca,ja u siebie ją zamieniłem na imbus,no i było nie było nastawnik ściągasz także dobrze się zaopatrzyć w vaga w celu skorygowania(ustawienia dawki paliwa),generalnie ok 40 min roboty

: ndz lis 16, 2008 11:28
autor: damcio151
jedź do sklepu energetycznego, kup klucz z końcówką 2T

: ndz lis 16, 2008 12:45
autor: piter_s
jaszczur pisze:Gr@rM!, dasz samemu rade z tym,ze jedna śruba ta z przodu(stojąc od grila)jest nie typowa i musisz mieć specjalny klucz,pojedź na warsztat to ci ją odkręca,ja u siebie ją zamieniłem na imbus,no i było nie było nastawnik ściągasz także dobrze się zaopatrzyć w vaga w celu skorygowania(ustawienia dawki paliwa),generalnie ok 40 min roboty
dokładnie.

przy zakładaniu nastawnika wceluj bolec w otwór bo bedzie porazka.