Strona 1 z 1
jakis gwizd na wolnych obrotach
: sob lis 15, 2008 15:39
autor: Konrad465
witam mam takie pytanko bo dzis zauwarzyłem ze w moim golfie IV 1,9 90 km mam taki obiaw ze jak odpale auto i chodzi sobie na wolnych obrotach jaki 3 - 5 minut i zaczyna byc słychac delikatny gwizd jakby z tubiny obroty sie nie zmieniaja a jak dotkne pedał gazu przegazuje to ucicha i po jakiejs chwili znowu sie to załańcza co to moze byc ??
: sob lis 15, 2008 22:44
autor: grzegorzp
nie przejmować się, czasami tak jest
: sob lis 15, 2008 22:47
autor: PinkFloyd
He he u mnie sie to pojawiło po tym jak wyciełem kata
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Gwiźdze na jałowym, milknie po dodaniu gazu
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: sob lis 15, 2008 23:40
autor: adeus
Nie ma co szukać ten typ tak ma
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
u kolegi ten sam objaw że turbinka pogwizduje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: ndz lis 16, 2008 01:23
autor: EnJoy
jednym gwiżdże innym nie... w moim poprzednim MK4 AHF pogwizdywała sobie na wolnych, teraz mam ASZ-ta i na wolnych cisza
: ndz lis 16, 2008 14:20
autor: Konrad465
mowicie zeby sie nieprzejmowac ale moze jest jakis sposob zeby to naprawic czy jak bo to troche denerwuje ?moze to kwestia jakiejs regulacji ?
: ndz lis 16, 2008 14:23
autor: xplo
Mi też gwiżdże na luzie ale cicho i mi to nie przeszkadza
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: ndz lis 16, 2008 17:52
autor: EnJoy
Konrad465 pisze:moze to kwestia jakiejs regulacji ?
można podregulować kierownice turbiny na sztandze bodajże
: ndz lis 16, 2008 18:18
autor: Konrad465
samemu da rade to zrobic czy trzeba do fachowca moze masz jakies opisy co jak ?dodam ze turbina jest po regeneracji ?
: ndz lis 16, 2008 22:50
autor: adeus
Do regulacji niestety trzeba fachowca. Sam raczej tego nie zrobisz.
: ndz lis 16, 2008 23:01
autor: PinkFloyd
Nie rozumiem po co regulowac sztange, jest to turbina VNT 90KM ALH chyba ze jest to AGR i jak wydłużysz sztange to turbina bedzie wolniej wstawac- później ładować. W VNT jak odpalisz kierowniczki maja być od razu na maxa- max łądowanie i tak ma byc, jak skrócisz owszem moze mniej gwizdac ale o dobrym cisnieniu zapomnij. Jak nie przeładowuje i nie ma niedoładowania to nie ma po co ruszać. Jak masz katalizator to gwizdanie moze byc spowodowane tylko nieszczelnoscia w wydechu lub złym wywazeniu wirnika- czesto tak jest po czyszczeniu kierowniczek turbiny lub po jej regeneracji. jak chodzi to jeździć.