Strona 1 z 1

jaka turbina ma najmniejszego laga

: czw lis 13, 2008 10:48
autor: JABcok20
jaka turbina z najmniejszym lagiem. chodzi mi o turbine ktora bedzie sie jak najszybciej wzbudzala w 1.6td. wystarczy zeby pompowala 0,6 bara ale musi sie wzbudzac i osiagac potrzebne cisnienie jak najszybciej , od najnizszych obrotow

: czw lis 13, 2008 14:51
autor: micky
moim zdaniem najmniejsza biorac pod uwage mase i bezwladnosc

: czw lis 13, 2008 18:29
autor: twardy
k14 chyba najmniejsza :bajer:

: czw lis 13, 2008 18:40
autor: vwolfi
Najmniejsza jest k-03

: czw lis 13, 2008 21:18
autor: MaxsteRR
vwolfi pisze:Najmniejsza jest k-03
Dokładnie :helm:
Dobra K03 podobno zaczyna pompować juz od 1300 obrotów :hmm:

: czw lis 13, 2008 22:27
autor: arwam
a na czym ci naj bardziej zależy na momencie obrotowym, mocy czy poprostu chcesz żeby silnik Ci się sprawował jak duża jednostka wolnossąca?
Jeśli chcesz mieć to wszystko to polecam KP39 którą mam nawiasem mówiąc na sprzedaż.
Jesli u ciebie łapa mocująca silnik jest tuż przy pasku rozrządu to droga otwarta

pare fotek turbinki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d53 ... 1283e.html


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3e ... 941db.html


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/195 ... ea6a4.html

: czw lis 13, 2008 23:36
autor: JABcok20
od czego jest to turbo? jaki vw widze ze na pewno nie mk2 ani
od ilu pompuje i w jakim silniku siedzialo. jaka cena

[ Dodano: Czw Lis 13, 2008 22:38 ]
i ma pompowac od najnizszych obrotow.czyli ok 1500 do 2000
i k03 na pewno pompuje od tych 1500

: pt lis 14, 2008 00:14
autor: arwam
VNT będzie Ci pompować od naj niższych obrotów naweti biegu jałowego jeśli ją tak ustawisz a pochodzi ona z 1.9 tdi 105ps z VW T5 bardzo podobna do turbiny z ARL'a

: pt lis 14, 2008 10:31
autor: JABcok20
tylko ze ta turbina ma waste sterowane z kolektora dolotowego czy moze sie myle?
to musi byc turbina ze sterowaniem z kolektora.
mam intercooler dosc duzy i przewody. k14 ciagnie mi tak od okolo 3000tys. czy ta turbina zacznie ciagnac wczesniej?

: pt lis 14, 2008 20:39
autor: arwam
U mnie zanim zaszczepiłem AAZ'a miałem 1.6 TD JR który nawiasem mówiąc jeździł znacznie szybciej to GT2052V przy maksymalnie zamkniętych kierownicach ładowało już od 1200rpm na 5 biegu już ponad 0,8bara a KP39 jest znacznie mniejsza niż GT2052V,
Wirnik ma znacznie mniejszą masę co dodatkowo skraca czas reakcji

[ Dodano: 14 Lis 2008 20:10 ]
JABcok20 pisze:tylko ze ta turbina ma waste sterowane z kolektora dolotowego czy moze sie myle?
to musi byc turbina ze sterowaniem z kolektora.
mam intercooler dosc duzy i przewody. k14 ciagnie mi tak od okolo 3000tys. czy ta turbina zacznie ciagnac wczesniej?

Przerabia się gruszkę i już masz sterowanie z kolektora
Jeśli byś się zdecydował na nią to Ci mogę ją przerobić tak że zakładasz ją i martwisz się tylko o to jak doprowadzić smarowanie podłączyć powrót oleju i podłączyć układu wydechowego słowem bułka z masłem