Strona 1 z 1

czyzby wina bylo paliwo

: czw lis 13, 2008 00:10
autor: lukasz.g
witam wszystkich zakladam ten temat poniewaz duzo uzytkownikow diesli ma problem z wylanczajaca sie turbina przy wysokich obrotach przyczyn tego problemu jest wiele czesto sa to awarie zwiazane ze zle dzialajacymi podzespolami silnia ale nie w moim przypadku moj golfik ktorego mam niewiele ponad pol roku prawie zawsze byl tankowany na jednej stacji benzynowej ( zadna malutka stacja gdzies tam i nie wiadomo co tylko nie wymieniajac nazwy tej firmy powiem ze stacja jest samoobslugowa) i po trzech tysiacach tyrbina mi sie wylancza przy ok. 3tys. obrotow na czwartym biegu jade do mechaniora place 800zeta za wyczyszczenie turbiny i po kolejnych trzech tysiacach ten sam problem wiec jade znowu do mechanika (oczywiscie w ramach gwarancji) usterka zostaje usunieta wszysto sprawdzone i jest ok. znow chula super zero problemu az zrobie kolejne ok. 3tys. km poraz trzeci ten sam problem mechanik wczesniej juz mi napamknal o paliwie ale nie podszedlem do tematu na serio w koncu byle czego do baku nie wlewalem (tak mi sie zdawalo) teraz postanowilem zmienic stacje iiiiiii.... po niespelna 200km przejechanych na innej ropie problem znikl auto znow jezdzi super obecnie zrobilem juz ponad poltora tysiaca na dobrym paliwie i auto caly czas smiga bezproblemowo polecam wszystkim mobilom dobre paliwa

Re: czyzby wina bylo paliwo

: czw lis 13, 2008 00:14
autor: PinkFloyd
lukasz.g pisze:witam wszystkich zakladam ten temat poniewaz duzo uzytkownikow diesli ma problem z wylanczajaca sie turbina przy wysokich obrotach przyczyn tego problemu jest wiele czesto sa to awarie zwiazane ze zle dzialajacymi podzespolami silnia ale nie w moim przypadku moj golfik ktorego mam niewiele ponad pol roku prawie zawsze byl tankowany na jednej stacji benzynowej ( zadna malutka stacja gdzies tam i nie wiadomo co tylko nie wymieniajac nazwy tej firmy powiem ze stacja jest samoobslugowa) i po trzech tysiacach tyrbina mi sie wylancza przy ok. 3tys. obrotow na czwartym biegu jade do mechaniora place 800zeta za wyczyszczenie turbiny i po kolejnych trzech tysiacach ten sam problem wiec jade znowu do mechanika (oczywiscie w ramach gwarancji) usterka zostaje usunieta wszysto sprawdzone i jest ok. znow chula super zero problemu az zrobie kolejne ok. 3tys. km poraz trzeci ten sam problem mechanik wczesniej juz mi napamknal o paliwie ale nie podszedlem do tematu na serio w koncu byle czego do baku nie wlewalem (tak mi sie zdawalo) teraz postanowilem zmienic stacje iiiiiii.... po niespelna 200km przejechanych na innej ropie problem znikl auto znow jezdzi super obecnie zrobilem juz ponad poltora tysiaca na dobrym paliwie i auto caly czas smiga bezproblemowo polecam wszystkim mobilom dobre paliwa
Na trasie utzrymuj powyzej 2900 obr jezeli da rade :grin: i wywal katalizator on czesto powoduje szybkie ponowne zatarcie kierowniczek jak jest juz zapchany

: czw lis 13, 2008 16:32
autor: Krzyziu
kolego jak już piszesz o takiej sprawie to podaj nazwe stacji i napisz co będzie po następnych 1,5 tys km :)