EGR inaczej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

EGR inaczej

Post autor: bora gdz » ndz lis 09, 2008 13:51

Witam kolegów,

Obrazek

zaslepiłem EGR w sposob widoczny na zdjeciu i w zwiazku z tym mam pare pytań:

czy jest to poprawnie wykonane, ma jakis sens i czy mozna to nazwac zaslepieniem EGR?

turbina zaczela byc slyszalna jeszcze bardziej niz byla, slychac juz od najnizszych obrotow... tak ma byc?

na 3 biegu powyzej 4000RPM nie kopci a na 4 biegu kopci wczesniej nie wiem jak bylo..

zostawilem kawalek wezyka na kroccu EGR, tam tez zaslepic?????

Prosze o komentarze,
PZDR


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz lis 09, 2008 14:15

Jeżeli nie jest uchylony zacięty to wszystko gra,poza estetyką jak to wyglada!Wciśnij coś w przewód i nałóż na egr żeby wyglądało jak oryginał. :bigok:



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » czw lis 13, 2008 12:21

podepnę się pod temat z zapytaniem -co daje i jajie są korzyści z zaślepienia egr-u


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw lis 13, 2008 13:33

wielblad2 pisze:podepnę się pod temat z zapytaniem -co daje i jajie są korzyści z zaślepienia egr-u
Jesli EGR byl sprawny to mozna powiedziec ze prawie sa nie wyczuwalne zmiany. Jesli EGR sie zacinal ( byl brudny, uszkodzony) to poczujesz poprawe napewno. EGR jest tylko po to zeby obnizyc temp w komorze spalania w celu ograniczenia toksycznosci spalin a dokladniej mowiac wydzielania sie zwiazkow NOx vo w wysokich temp- okolo 900 stopni azot sie laczy z tlenem w zwiazek chemiczny.



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » czw lis 13, 2008 15:11

dzięki za podpowiedż - znaczy się nic nie robie póki co jest dobrze wiedzieć na przyszłość


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

Post autor: bora gdz » czw lis 13, 2008 23:03

panowie ponawiam pytanie czy zaslepic tez drugi koniec odcietego wezyka(ten przy EGR) czy zostawic jak jest??

aha i jeszcze jedno pytanie, czy po takim zabiegu jak wykonalem klapa gaszaca działa?? bo teraz jak nacisne ten zaworek od klapy to silnik nie gasnie,a wczesniej przed zaslepieniem po nacisnieciu 2s i gasł...
tak ma byc??

PZDR :bigok:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości