Strona 1 z 1
Jak to wreszcie jest z tym AGR-em
: ndz lis 09, 2008 11:31
autor: Haki
Koledzy takie ,krótkie pytanko do znawców tematu.
Jak to wreszcie jest z tym silnikiem AGR w MKIV 90 .Przekopałem to forum i czytałem tyle postów,że mam taki mętlik w głowie
.Niektórzy piszą ,że AGR ma zmienną geometrię w Turbo... nawet ktoś dał wycinki z gazet i tam pisali o zmiennej geometrii,jeszcze ktoś inny napisał ,że AGR ma zwykłe Turbo bez zmiennej geometrii itp.To samo tyczy się sprzęgła itp maneli w tym modelu silnika.
Proszę więc znawców tematu o wypowiedzi,a nie spekulacje.Pytam bo chciałbym wyczyścić Turbo ,dolot i inne klamoty w moim Variacie
Pozdrawiam serdecznie All VW FANS
: ndz lis 09, 2008 11:46
autor: damcio151
AGR nie ma VNT
: ndz lis 09, 2008 13:14
autor: SToRM
damcio151 pisze:AGR nie ma VNT
Potwierdzam
: ndz lis 09, 2008 14:18
autor: Haki
SToRM pisze:damcio151 pisze:AGR nie ma VNT
Potwierdzam
Dziękuję Moderatorom za szybką reakcję
i jeszcze jedno pytanko do Was koledzy.
Czy macie może materiały jak np wyczyścić ,rozebrać turbinkę w tym silniku.
: ndz lis 09, 2008 14:28
autor: Pyton50
Tam nie ma co czyścić.Sprawdzic tylko czy luzno chodzi sztanga i wszystko na ten temat.
: czw lis 13, 2008 14:04
autor: EnJoy
Pyton50 pisze:Sprawdzic tylko czy luzno chodzi sztanga i wszystko na ten temat.
skoro nie ma VNT... to po co miałaby tam być sztanga??
: czw lis 13, 2008 14:11
autor: Sztomel
enjoy pisze:Pyton50 pisze:Sprawdzic tylko czy luzno chodzi sztanga i wszystko na ten temat.
skoro nie ma VNT... to po co miałaby tam być sztanga??
do sterowania zaworem wastegate.
[ Dodano: 13 Lis 2008 13:14 ]
i uprzedzając Twoje kolejne pytanie wklejam to :
http://www.technikajazdy.info/quiz-moto ... wastegate/
: czw lis 13, 2008 14:14
autor: EnJoy
Sztomel pisze:do sterowania zaworem wastegate.
chyba że tak, dobrze wiedzieć
[ Dodano: 13 Lis 2008 13:16 ]
Sztomel pisze:i uprzedzając Twoje kolejne pytanie wklejam to :
http://www.technikajazdy....jest-wastegate/
co to jest westegate wiem.. tyle że nie wiedziałem właśnie jak dokładnie jest sterowany
: pt lis 14, 2008 08:25
autor: hudy21
witam AGR turbinka zwykła natomiast sprzęgło z kołem dwumasowym lecz chodzi pogłoska że montowali zwykłe koło zamachowe(może w golfie3) jednak w AGR montowano najwytrzymalsze sprzęgło z golfów IV.
: pt lis 14, 2008 16:17
autor: TuneFORCE
Ja mam AGRa - turbina zwykła, bez zmiennej gom. sterowana inaczej niz turbiny ze zmienna geom - jak bedziesz zmieniał turbo na takie z vnt to sterowanie trzeba przerobić
co do sprzęgła - u mnie po 85tyś na mocnym sofcie jest git(auta ma ok 200k km) do tego dochodzi jednomasowe koło