Strona 1 z 2
czy moj silnik to sb po czym rozpoznać?
: pt lis 07, 2008 23:43
autor: JABcok20
witam. moj silnik ma wlot do komory dolotowej skierowaną w prawą stronę czy to oznacza że mam sb?
wtryski jeśli dobrze pamiętam mam 155bar. turbo k14
szukałem juz oznaczeń silnika na głowicy i bloku i nie mogłem znaleźć?
turbo nie ma chłodzenia wodą? ale czemu ten dolot jest skierowany w prawą strone?
: sob lis 08, 2008 00:28
autor: Krzysiek W.
Kolego może jakieś foto silnika.
: sob lis 08, 2008 00:37
autor: m.s
JABcok20, ori SB miały ICka pod maska reszta to JR jezeli ma pompe z grzybkiem
ale foto to podstawa
[ Dodano: 08 Lis 2008 00:09 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571&start=0
foty silnika
: sob lis 08, 2008 10:34
autor: arwam
Tak tylko że JR miały turbiny albo GARETT T3 albo KKK K24
: sob lis 08, 2008 18:48
autor: JABcok20
silnik w mk1. co było robione w nim i przerabiane nie wiem? pin mialem ala 1.9td i raczej oryginalny. wtryski 155barow.
[ Dodano: Sob Lis 08, 2008 17:49 ]
obudowa filtra powietrza rowniez nieoryginalna
: sob lis 08, 2008 19:10
autor: bongo
JABcok20, twój silnik to nie jest SB,turbina jest pewnie zmieniona.Pompa też jakaś dziwna jest...
: sob lis 08, 2008 19:24
autor: JABcok20
sprawdzalem na allegro i pompa chyba jest od 1.9 td. wygląda tak samo.
czy to dobrze?:)
: sob lis 08, 2008 19:38
autor: bongo
JABcok20 pisze:pompa chyba jest od 1.9 td. wygląda tak samo.
Faktycznie,podobna.Interesuje mnie jedna rzecz:czy wężyk łączący pompę z kolektorem jest podpięty?Bo jeśli jest z tyłu kolektora to po prost jest on przekręcony i dlatego idzie w prawo

: sob lis 08, 2008 19:39
autor: JABcok20
oto zdjecie pompy.
po zamontowaniu boost pina postanowilem troche przy niej poregulowac i zmieniona dawka paliwa i obroty tym cięgnem z tyłu. samochod idzie ale jak podkrece troche jeszcze dawke paliwa to przy odpalaniu tak jakby nie miał mocy zakręcić silnikiem i odpalić ( za dużo ropy?)
zalewa sie czy co??
[ Dodano: Sob Lis 08, 2008 18:42 ]
dokładnie idzie od strony kolektora:) czyli moze przekręcony wlot do komory.
: sob lis 08, 2008 21:37
autor: arwam
zrób fotkęturba bo na moje oko to chyba JR lub RA
: ndz lis 09, 2008 00:29
autor: anaba255
porownujac z moim silnikiem masz inny obudowe filtra powietrza i sama rure prowadzaca do silnika
: ndz lis 09, 2008 10:55
autor: JABcok20
pisałem filtr nieoryginalny.
i pytanko
kupić uszczelke pod głowice alu czy parciana ( szlif głowicy i ok. 1,3-1,4 bara)
i jakiej firmy pierscionki. myśle o goetze, ale mówią, że miekkie sa ( nie wiem co rozumieją przez to?)
: ndz lis 09, 2008 11:04
autor: twromek
JABcok20 pisze:szukałem juz oznaczeń silnika na głowicy i bloku i nie mogłem znaleźć?
wiesz gdzie szukać?
na głowicy nie ma oznaczeń silnika (modelu, rodzaju)
sprawdź jakie tam masz turbo
JABcok20 pisze:kupić uszczelke pod głowice alu czy parciana
lepiej metalową z 1,9
: ndz lis 09, 2008 11:14
autor: JABcok20
turbo k14 a oznaczeń szukałem z kanału i z góry rowniez. ma byc napisane jak byk modek czyli sb jr itp???