Witam
Golf 3 1.9 TDI 110KM
Taki silnik:
Zainteresowało mnie to urządzenie, obok turbo:
Wygląda jak BlowOffValve, zawór upustowy. Ale w dieslu? Słyszałem, że to niemożliwe i niepotrzebne. (?)
Pozdrawiam
Piotr
[ Dodano: 07 Lis 2008 13:50 ]
Dodam, że po przeciwnej stronie co jest zrobione zdjęcie są cztery (albo więcej) otwory o średnicy gdzieś 10mm.
Co to jest? Blow-Off?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
To jest twój nowy nabytek?
Tak w dieslach były zawory upustowe ja osobiście nie mam ale kolga w 1V ma
Widac że silnik myty na mój gust
http://obrazki.elektroda.net/35_1226061344.jpg
Wymiń wszystkie wężyki jeżeli mają takie zakończenia jak na tym wezyku i zakończ obejmą małą , ja ostatnio wymieniałem grosze na prawde kosztuje , i wężyki przelewoe na pompie też sprawdz stan na pompie bo w moim byłym 1.9 TD lały bo były niby ok a jednak.
I na dziń dobry zmień ten wąż od turbo co jest zrobiony na taśme klejącą , nie daj może odleci jakiś kwał gumy i wciągnie w turbo i będzi epo silniku w najlepszym wypadku po turbo , po drugie turbina może przez to nie pompowac odpowiedniej dawki , i sprawdz wszystkie obejmy na węzach od turbo ewentualnie dokreć l
Wiem że to off topic ale mówie lepiej to sprawdzić/zrobić
Tak w dieslach były zawory upustowe ja osobiście nie mam ale kolga w 1V ma
Widac że silnik myty na mój gust
http://obrazki.elektroda.net/35_1226061344.jpg
Wymiń wszystkie wężyki jeżeli mają takie zakończenia jak na tym wezyku i zakończ obejmą małą , ja ostatnio wymieniałem grosze na prawde kosztuje , i wężyki przelewoe na pompie też sprawdz stan na pompie bo w moim byłym 1.9 TD lały bo były niby ok a jednak.
I na dziń dobry zmień ten wąż od turbo co jest zrobiony na taśme klejącą , nie daj może odleci jakiś kwał gumy i wciągnie w turbo i będzi epo silniku w najlepszym wypadku po turbo , po drugie turbina może przez to nie pompowac odpowiedniej dawki , i sprawdz wszystkie obejmy na węzach od turbo ewentualnie dokreć l
Wiem że to off topic ale mówie lepiej to sprawdzić/zrobić
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Poczytałem trochę i doszedłem do wniosku, że jeśli odłącze ten wężyk od podciśnienia to silnik nie będzie mi się trząsł na niskich obrotach b zawór będzie zamknięty? Bo trzęsie się.. Ale co z tym wężykiem? Ma se dyndać? Albo od elektrozaworu odłączyć kable?
[ Dodano: 08 Lis 2008 13:49 ]
Dajcie spokój.. Ten gumowy kawałek rury na odcinku turbo-intercooler 240zł w serwisie. Za 20cm rury! A w sklepach motoryzacyjnych nie ma. Pozostają tylko używki lub sam coś dopasuje.
[ Dodano: 08 Lis 2008 13:49 ]
Dajcie spokój.. Ten gumowy kawałek rury na odcinku turbo-intercooler 240zł w serwisie. Za 20cm rury! A w sklepach motoryzacyjnych nie ma. Pozostają tylko używki lub sam coś dopasuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości