Strona 1 z 1
Zbyt czeste zalaczanie sie ssania w dieslu
: czw lis 06, 2008 00:09
autor: EGONOZW
witam poruszam sie golfem V z 2006r zauwazylem ze zbyt czesto zalacza mi sie ssanie co to moze byc jak to sprawdzic i jak z tym walcyc porsze o pomoc na forum albo na gg z gory dziekuje
: czw lis 06, 2008 00:11
autor: Sztomel
EGONOZW, możesz trochę przybliżyć kwestię ssania ?
którego w TDI nie ma;
po czym stwierdzasz tego objawy ?
: czw lis 06, 2008 00:12
autor: homsky
EGONOZW pisze:witam poruszam sie golfem V z 2006r zauwazylem ze zbyt czesto zalacza mi sie ssanie co to moze byc jak to sprawdzic i jak z tym walcyc porsze o pomoc na forum albo na gg z gory dziekuje
Jakie ssanie ??????
Możesz bardziej dokładnie opisac co sie dzieje z autem, precyzyjnie pokolei kiedy co jak w jakiej sytuacji w jakim momencie.
: czw lis 06, 2008 00:15
autor: Sztomel
przypuszczam, że u Ciebie czujnik temperatury silnika gubi zasilanie ale czekam na Twój rozwinięty opis objawów.
: czw lis 06, 2008 00:15
autor: PinkFloyd
W dieslu nigdy nie było ssania

w starych klekotch był tylko przyspieszacz kąta wtrysku- który skończył swoją historię na silniku TD w MK III w 97r.
: czw lis 06, 2008 00:32
autor: EGONOZW
ok juz pisze auto jakie posiadam powinno miec obroty w granicach 950 tak mi sie wydaje jezdze juz troche dieslami i jak rano sie wsiada to jak odpalam to ma 1000 rowno
to jest wtedz ok ale mi sie zalacza to czesciej tzn jak juz silnik ma 90 stopni
i auto postoi z 10 minut i sie to tez zalaczy chodz temperatura silnika nie spadla a ze to ssanie nie jest to nie wiedzialem ucze sie jeszcze o autach i to sie dzieje przy temp ktora panuje na zewnatrz okolo 12 stopni jaka mamy dzis i dziekuje wszstkim ktorzy mi pomogaja ja o poduszkach troche wiem wiec moge pomoc
: czw lis 06, 2008 00:37
autor: Sztomel
więc wyjmij wtyczkę z czujnika temperatury silnika (czujnik znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika) i psiknij sprayem do złącz elektrycznych,
jeśli masz możliwość podpiąć VAGa to zobacz jakie błędy wyłapał sterownik silnika, jeśli problem nie ustąpi to należy wymienić czujnik na nowy (jest on podwójny i ten od wskazania temperatury na wskaźniku zegarów działa prawidłowo ale ten podający stgnał do sterownika silnika będzie miał przerwy w zasilaniu i stąd zachowanie silnika takie jakby był ciągle zimny - przynajmniej tak to widzi sterownik silnika).
[ Dodano: 05 Lis 2008 23:39 ]
jeszcze jedno aby upewnić się, że czujnik jest uwalony to przy pojawieniu się takich objawów na ciepłym silniku przed kolejnym rozruchem sprawdź czy od razu po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon dochodzi prąd na świece żarowe.
[ Dodano: 05 Lis 2008 23:42 ]
jeśli VAG nie wykaże żadnych błędów z czujnikiem temperatury to sprawdź jaką sterownik silnika wskazuje jego aktualną temperaturę na ciepłym silniku.
: czw lis 06, 2008 00:46
autor: homsky
Chyba najprościej bedzie podłaczyć auto pod VAG i zajżeć do kanału 007 co sie dzieje z temperaturami
EGONOZW, jesli sam nie masz mozliwości zdiagnozowac auta to najprościej bedzie podjechac do
uyssego --->
http://www.g-lab.pl/kontakt.html , masz go na miejscu więc nie widze problemu