Zmiana turbo z K03 na K14 ....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Zmiana turbo z K03 na K14 ....

Post autor: Capulet » śr lis 05, 2008 19:43

Witam. Posiadam silniczek aaz 1.9 TD... niestety padło turbo zaraz po kupnie auta :/ z racji tego ze regeneracja tej małej turbinki kosztuje 700 pln zastanawiam sie nad montażem innej.... z tego co wyczytałem to z T2 czy T3 będzie problem a jak będzie z KKK k14 ??? Potrzebne są jakieś inne części ? :)

:pub:



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » śr lis 05, 2008 20:09

siema. k14 to to samo co t2 ; )

[ Dodano: 05 Lis 2008 19:21 ]
kup t2 lub k14 z kolektorem chyba jest inny waz smarowania hmmm


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » śr lis 05, 2008 21:14

Podejdzie do mojego AAZ 1.9 turbina k14 razem z kolektorem od 1.6 ?? :)



Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » śr lis 05, 2008 21:47

kolektory sa te same flansza pod turbine t2 t3 kkk14 to jest to samo


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

Awatar użytkownika
MaxsteRR
Czarna chmura
Czarna chmura
Posty: 396
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:21
Lokalizacja: FZ

Re: Zmiana turbo z K03 na K14 ....

Post autor: MaxsteRR » śr lis 05, 2008 21:58

Capulet pisze:Witam. Posiadam silniczek aaz 1.9 TD... niestety padło turbo zaraz po kupnie auta :/ z racji tego ze regeneracja tej małej turbinki kosztuje 700 pln zastanawiam sie nad montażem innej.... z tego co wyczytałem to z T2 czy T3 będzie problem a jak będzie z KKK k14 ??? Potrzebne są jakieś inne części ? :)

:pub:
Ja jestem po prtzejściu z K03 na K14 ;)

Musisz kupić ją wraz z kolektorem wydechowym, gumowym wężem do kolektora ssącego oraz "downpipe" . Reszta pasuje ;)
Ostatnio zmieniony śr lis 05, 2008 21:58 przez MaxsteRR, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » śr lis 05, 2008 22:01

MaxsteRR Dzięki kolego :) punkcik poleciał... no to szukać muszę takiego kompletu.



Awatar użytkownika
MaxsteRR
Czarna chmura
Czarna chmura
Posty: 396
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:21
Lokalizacja: FZ

Post autor: MaxsteRR » śr lis 05, 2008 22:19

Capulet pisze:MaxsteRR Dzięki kolego :) punkcik poleciał... no to szukać muszę takiego kompletu.
Jeśli kupisz już K14 to zanim je założysz, rozkręć zawór "westgate" i przeczyść. Często są one zapieczone przez co ciśnienie doładowania jest za duże :crazy:


Obrazek

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr lis 05, 2008 22:43

MaxsteRR pisze:Jeśli kupisz już K14 to zanim je założysz, rozkręć zawór "westgate" i przeczyść.
apropos, ostatnio odkręcałem przewód od WG w k14 i zauważyłem w środku sadze :goof: zawor jest sprawny, jest tam jakaś uszczelka czy oring?? na schematach widziałem coś ala zawór silnikowy,


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » śr lis 05, 2008 23:00

MaxsteRR a nie wiesz gdzie będę mógł kupić ten "downpipe" ?? Na allegro pod jaka nazwą tego szukać i od jakiego silnika ;)

:pub:



Awatar użytkownika
MaxsteRR
Czarna chmura
Czarna chmura
Posty: 396
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:21
Lokalizacja: FZ

Post autor: MaxsteRR » śr lis 05, 2008 23:08

Capulet pisze:MaxsteRR a nie wiesz gdzie będę mógł kupić ten "downpipe" ?? Na allegro pod jaka nazwą tego szukać i od jakiego silnika ;)

:pub:
Ciężko będzie znaleźć to osobno, polskiej nazwy też to raczej nie ma :P W dosłownym znaczeniu to "dolna rura". Łączy ona turbinę z rurą wydechową. Zaraz looknę na allegro bo wiem jak to wygląda :helm:


Obrazek

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » śr lis 05, 2008 23:14

MaxsteRR będę wdzięczny :)



Awatar użytkownika
MaxsteRR
Czarna chmura
Czarna chmura
Posty: 396
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:21
Lokalizacja: FZ

Post autor: MaxsteRR » śr lis 05, 2008 23:35

Jeśli znajdziesz już K14 pytaj od razu o tą rurę.
Poszukaj też na allegro całych MK III lub Passatów z silnikiem AAZ przeznaczonych na rozbiórkę. Podpytaj jakie mają turbiny i o tą właśnie rure ;)

Tu masz aukcje z tą rurą, ale nie wiem czy pasuje do K14. Downpipe (allegro). Wydaje mi się, że moja miała trochę inny kształt mocowania, ale możesz zapytać gościa o dokładne wymiary i rozstaw śrub a później porównać z danymi na rysunku :)

Obrazek

[ Dodano: 06 Lis 2008 12:58 ]
To na 99% jest do K14 :D Przyjrzałem się dzisiaj mojej :D


Obrazek

Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » czw lis 06, 2008 17:11



Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

arwam

Post autor: arwam » pt lis 07, 2008 22:40

Capulet,

CZy po zmianie turbawki nie chciałbyś odsprzedać gruszki od zaworu upustowego?
jeśli tak to za ile?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości