Strona 1 z 2
SWAP 1.6TD 1v na 1.6D JP
: śr lis 05, 2008 14:05
autor: krzysiek82
Witajcie
Padła turbina, nie chce jej regenerować z uwagi na koszty, mam w zapasie cały silnik i myślę sobie, żeby nie bawić się w same podmiany kolektorów itp i miski olejowej tylko wymienić cały silnik. Wiem, że muszę sprawdzić czy mam skrzynie 4s, ale czy oprócz tego napotkam jakieś różnice? Z góry dzięki za info.
: śr lis 05, 2008 14:10
autor: kaczor4011
krzysiek82 pisze:ale czy oprócz tego napotkam jakieś różnice?
wyciagasz stary wkladasz nowy
wsio jest tak samo
: śr lis 05, 2008 14:15
autor: krzysiek82
chłodnica w td i d ma różne rozmiary to chyba może mieć jakieś znaczenie, jak myślicie?
: śr lis 05, 2008 14:30
autor: bongo
krzysiek82 pisze:chłodnica w td i d ma różne rozmiary
Jakbyś zmieniał w drugą stronę to tak,TD bardziej się grzeje.
: śr lis 05, 2008 23:47
autor: MaSa_Golf
co do zmiany kolektorow to masz racje nie baw sie w to. 1V bez turbo to straszny mul, max 100 km/h jechal
co do samej podmianki silnika... ja trafilem turbo do 1V za 300zł, zdecydowanie mniej zabawy z wymiana turbo niz silnika, a i jazda calkiem inna. zastanow sie jeszcze
: czw lis 06, 2008 00:14
autor: To_mas
To nie regeneruj turbiny tylko kup drugą uzywaną
idzie znaleźć coś dobrego w dobrej cenie np za ok 300zł+ coś dostaniesz na pewno. czasem sie na forum pojawiają więc towar pewniejszy.
: czw lis 06, 2008 00:24
autor: Lukas-182
Nie no daj spokój, zbieraj kasę i kupuj używaną turbinę... JP to straszny muł, wiem z autopsji
Nie wiem czy jeszcze był bym w stanie, ale mógłbym popytać po znajomych to i bym załatwił ci pełną regenerację turbiny po kosztach części.... ale to już na PW...
: czw lis 06, 2008 10:10
autor: krzysiek82
Dzięki koledzy za wypowiedzi, odnośnie montażu innej turbiny lub regenerowanej będę wiedział więcej w poniedziałek, narazie zrobię test kompresji silnika oraz sprawdzę wtryski, jak będzie ok to będę wiedział, że jest sens nadal bawić się z tym silnikiem. Odnośnie JP to udało mi się go rozbujać do 160km/h ale w 1V już tyle się nie udało
: czw lis 06, 2008 13:26
autor: _model_
Jak miałem wcześniej MK2 właśnie z silnikiem JP + skrzynia 4 biegowa to 160km/h leciał.
: czw lis 06, 2008 13:58
autor: skibszczok
moj 1V tyle lata xD
hehe porazka xD
tylko oczywiscie patrzac na licznik a chyba przeklamuje o 10 km/h. Duzo taniej wyjdzie kupno ale skad miec pewnosc czy turbina nie bedzie na wykonczeniu czy cos w tym stylu? Da sie to jakos sprawdzic?
: czw lis 06, 2008 16:43
autor: grandi
Zapytam się dziś Hansa na spocie o Turbine a mój TD poleciał 170 km/h ale ja mam silnik zrobiony na cacy już
: czw lis 06, 2008 17:06
autor: kimon
zamykaj oczy i przekladaj albo kup kolejna turbinke za ok 300-500zl i jedziesz dalej ..... jak wymienisz turbine to mniej sie narobisz
: czw lis 06, 2008 17:40
autor: grandi
Kimon a ty byś nie miał Turbiny?
: czw lis 06, 2008 22:19
autor: anaba255
Na necie sa tez zestawy do regeneracji za ok 200 zl.