mam golfa IV TDI 1,9 ALH 1998r
Po zmianie turbiny na ARL okazało się że przewód od turbiny opiera się o przewód od wspomagania ( ten pomiędzy zbiorniczkiem a pompką) powoduje to nieprzyjemne dzwięki i drganie przy niskich obrotach, czy ktoś miał podobny kłopot/ jak go rozwiązał?
Wiem że ten przewód od wspomagania w 130/150 jest inaczej wyprofilowany i nie opiera się o rury od turbiny, czy taki przewód od 130/150 podejdzie P&P do mojego silnika?
Ps. Może ktoś ma na zbyciu taki przewód?
przewód od wspomagania, a turbina ARL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Też się namordowałem ponad 2 godziny aby to spasować - popuściłem zimną muszle na tych kilku śrubkach aby można było nią swobodnie przekręcać włożyłem turbinę przykręciłem jedną szpilką do głowicy a potem z kanału ustawiłem zimną części muszli aby w miarę wszystko zagrało. Miałem oryginalny czerwony przewód na szybkozłączkę ale ni jak nie pasowały jego wygięcia aż w końcu znalazłem w miarę najlepsze ułożenie i go dociąłem - jest trochę załamany ale pewnie jak turbo pompuje to go prostuje
w przyszłości trzeba będzie zwalić całkiem ten czerwony przewód wykorzystać tylko element szybkozłączki i dopasować jakiś inny przewód aby szedł bez załamań tylko jest problem bo są dwie średnice jedna większa na szybkozłączce i mniejsza na tym plastykowym łączniku przed intercoolerem. Nie zapomnij też o wymianie podpory turbiny koszt ok 15zł nowej w serwisie.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości