Strona 1 z 1
wieksza turbina
: pn lis 03, 2008 20:06
autor: dropsik
witam jaka wieksza turbina byla by odpowiednia do golfa 4 gti tdi asz chcialbym powalczyc o 200 KM Intercooler seryjny
: pn lis 03, 2008 21:23
autor: kusmat19
vw 2.5 tdi r5 150ps
: pn lis 03, 2008 21:26
autor: Cinek
na seryjnym to se powalczysz ale tylko raz potem lawinowo opadnie.z arla jakaś albo hybryda względnie od 170
: pn lis 03, 2008 21:41
autor: dropsik
jakis kod silnika
: pn lis 03, 2008 22:27
autor: EnJoy
dropsik pisze:jakis kod silnika
Cinek pisze:z arla
A R L .. z tego silnika turbina pasuje p&p.. ale 200 KM nie uzyskasz bez większego IC, a jeśli już to auto będzie wtedy bardzo szybko traciło moc
: pn lis 03, 2008 22:36
autor: Cinek
enjoy pisze:dropsik pisze:jakis kod silnika
Cinek pisze:z arla
A R L .. z tego silnika turbina pasuje p&p.. ale 200 KM nie uzyskasz bez większego IC, a jeśli już to auto będzie wtedy bardzo szybko traciło moc
a napisałem coś innego powyżej ?
: pn lis 03, 2008 22:49
autor: EnJoy
Cinek pisze:a napisałem coś innego powyżej ?
nie .. tylko kolega widać nie załapał
: pn lis 03, 2008 22:57
autor: research1
a modyfikując tylko sam program w ASZ trzeba wymieniać IC aby nie tracić za bardzo na mocy podczas parukrotnego "dawania w palnik"??
: pn lis 03, 2008 23:15
autor: Ponior
jak chcesz na stałe do jazdy 200ps i wiecej nie pakuj sie w ARL tylko cos większego daj.
Np od TDI 2.0 170ps co ma w seri
albo jakiś z t 4 2.5 tdi
pozdro
: pn lis 03, 2008 23:40
autor: dropsik
arl to akurat wiem co to jest
bardziej by mnie interesowaly kod silnika z 2.0 tdi lub 2.5
: pn lis 03, 2008 23:47
autor: GMS
etam jakies arel-e to slabizna wlaek sie urywa w polowie wczesniej czypózniej polecam 3.2 lub 2.7 CDI (turbo nie do zepsucia) tylko to ostatne z osobówki bo wirnik od strony ssacej jest wiekszy no i wiadono ic na wiekszy o programie nie wspomne
pozdrawiam
: wt lis 04, 2008 10:11
autor: Ponior
2.0.TDI PD 170ps to chyba BMR, BMN, ale nie pamiętam dokładnie.
pozdro.
: wt lis 04, 2008 14:50
autor: rob555
Do 200PS musisz miec cos wiekszego niz ARL ona daje ok 190KM bezpiecznych i dlugozyjacych
Bez wiekszego IC nie ma sensu sie pakowac w wieksze turbo bo to tylko na raz bedzie a pozniej KM beda leciec w dol....
Wiec albo montujesz cos typu ARL i robisz 190KM na seryjnym coolerze ( co tez jest malo sensowne) albo robisz duze turbo albo hybryde + FMICa i atakujesz 210KM smialo
Aha ASZ w G4 mial dwa rodzaje pompek...jak masz te slabsze to 190KM moze tez byc ciezko
BTW: turbiny do 200KM i wiecej pasujace p&p posiadam w ofercie