Czas poczatku wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

usty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob maja 03, 2008 13:20
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Czas poczatku wtrysku

Post autor: usty » ndz lis 02, 2008 17:19

Witam
Mam pytanie. Jak ustawia sie "czas poczatku wtrysku" poniewaz moj golfik na nowych swiecach BERU strasznie dlugo odpala ,a w artykule zamieszczonym na forum, dotyczacym swiec zarowych wyczytalem ze moze to byc przyczyna zlego odpalania. Szukalem juz na forum tego zagadnienia ale nie udalo mi sie. Pojawialy sie jedynie tematy dotyczace Golfa 3.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz lis 02, 2008 17:59

usty pisze:Pojawialy sie jedynie tematy dotyczace Golfa 3.
Jesli twój TDI jest na pompie to tak samo jak w Golfie 3


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lis 02, 2008 18:02

homsky pisze:tak samo jak w Golfie 3
raczej nie, w Mk3 kręci się pompą a w Mk4 kołem pompy :D

[ Dodano: 02 Lis 2008 17:04 ]
w tym linku masz odpowiedź naszego kolegi figurela :
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5571
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 18:07 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz lis 02, 2008 18:07

Sztomel pisze:raczej nie, w Mk3 kręci się pompą a w Mk4 kołem pompy
Chodziło mi bardziej o samą zasadę , tak czy owak usty musi najpierw sprawdzić VAGiem jaki ma teraz kąt wtrysku , bo chyba nie zamierza tego ustawiac na słuch


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

usty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob maja 03, 2008 13:20
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: usty » ndz lis 02, 2008 19:47

VAGiem? Czyli? Podlaczyc pod komputer czy co? No i pozniej jak sie to ustawia? Slyszalem tez ze moze byc zle ustawiony rozrzad o zabek.
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 19:49 przez usty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 02, 2008 20:16

usty pisze:VAGiem? Czyli? Podlaczyc pod komputer czy co?
tak
usty pisze:No i pozniej jak sie to ustawia?
kołem pompy ... maz pokazane w linku który podał Sztomel
usty pisze:Slyszalem tez ze moze byc zle ustawiony rozrzad o zabek.
to wyjdzie na kompie



usty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob maja 03, 2008 13:20
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: usty » ndz lis 02, 2008 20:31

Wielkie dzieki!



Awatar użytkownika
Niedzwiedz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt sie 26, 2008 19:03
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niedzwiedz » ndz lis 02, 2008 23:01

mnie VAG napisal ze mam taki blad i faktyczniauto zapala za 2-3 obrotem ;) kto to naprawi pompiarz ?


www.blog.mariuszspruch.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości