Wtryskiwacze 260 RACE

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wtryskiwacze 260 RACE

Post autor: kozak » pt paź 31, 2008 16:46

Czy mozna takie koncowki dac do wtryskow od AGR ? Jezeli nie, to jakich korpusow szukac ? ASV, ALH ?

I czy przy mocach rzedu 19x-20x auto bedzie mocno kopcilo na tych wtryskach ?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt paź 31, 2008 20:34

stanowczo za duże są te wtryski do AGR-a i nie będzie wcale wykorzystany ich potencjał, nawet przy turbinie od ARL-a i pompie 11 mm będzie to przerost formy nad treścią, wtryski 230 przy tych gratach które podałem to można powiedzieć, że są optymalne ale 260 stanowczo za duże i kopcenie będzie konkretne bez odpowiedniej turbiny bo paliwo potrzebuje powietrza.


Obrazek

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob lis 01, 2008 00:42

kozak pisze:I czy przy mocach rzedu 19x-20x auto bedzie mocno kopcilo na tych wtryskach ?
Przy tej mocy kopcenie to nic strasznego. Ja lubię wkur..ać kolesi z pracy rzucając im trochę sadzy na twarz :helm: wiedzą że jak widać ten dym to nie ma na mnie bata :grin:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lis 01, 2008 12:17

kozak pisze:Czy mozna takie koncowki dac do wtryskow od AGR ? Jezeli nie, to jakich korpusow szukac ? ASV, ALH ?
można dać do każdego korpusu. przecież korpus to tylko kawałek rurki z 2 spręzynami :P

pozostaje kwestia wyregulowania podkładkami cisnien otwarcia i mozna hulać

o pompie ktora napompuje gnoju i turbinie która nadmuch powietrza nie wspominam bo to oczywiste

nie znam sie ale z info na necie 260 to przy mocach 220 i wiecej



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob lis 01, 2008 18:33

260 Race wymagaja sprawnej pompy 11mm i konkretnej szuszarki...
Reszta tak jak Cowboy napisal


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » sob lis 01, 2008 19:13

Rozwazam wlasnie te koncowki, bo moge je miec dobrej cenie, znacznie lepszej niz 230tki, stad moje pytanie.

Ale w takim razie, poszukam jeszcze 230tek, mody dopiero na wiosne, wiec moze uda sie cos trafic.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lis 01, 2008 20:07

skoro ich cena atrakcyjna to można dokonać zakupu i pohandlować na allegro względnie wymienić na korzystnych warunkach na 230.


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lis 02, 2008 10:41

kozak pisze:moge je miec dobrej cenie, znacznie lepszej niz 230tki
no cóz zainteresowanie rynku 260 jest mniejsze niz 230 to i cena mniejsza...wiec pewnie trafila sie dobra cena na koncowki z duzymi dziurami :)



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw sty 01, 2009 16:04

odkopie temat,
czy do ALH + turbo ARL + 216 + FMIC + bardzo zdrowa 10mm

moc 170-175KM
jest sens wkładać 11mm albo 230?
jekie przyrosty da jedno albo drugie a jakie oba na raz
zastanawiam się czy któraś z tych opcji jest "ekonomicznie uzasadniona"



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw sty 01, 2009 21:28

grzegorzp pisze:oba na raz
przy tej turbinie co masz dają moc rzędu 190-195 KM.


Obrazek

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » pt sty 02, 2009 00:41

grzegorzp pisze:odkopie temat,
czy do ALH + turbo ARL + 216 + FMIC + bardzo zdrowa 10mm

moc 170-175KM
jest sens wkładać 11mm albo 230?
jekie przyrosty da jedno albo drugie a jakie oba na raz
zastanawiam się czy któraś z tych opcji jest "ekonomicznie uzasadniona"
Realnie żeby chodziło to długo to pompa to na 10tce nie robiłnym więcej jak 150KM/330NM, jak zrobisz więcej to długo to nie pochodzi, a o setupie 170-175KM możesz na 10tce zapomnieć



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 02, 2009 15:48

Tominator pisze:na 10tce nie robiłnym więcej jak 150KM/330NM, jak zrobisz więcej to długo to nie pochodzi,
moja chodzi juz ponad rok, w ty czasie zrobiłem jakieś 35 tys km, a pompa ma przebieg 300 tys km

na razie nie widze zeby miała klękać



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt sty 02, 2009 16:17

Tominator pisze: Realnie żeby chodziło to długo to pompa to na 10tce nie robiłnym więcej jak 150KM/330NM, jak zrobisz więcej to długo to nie pochodzi, a o setupie 170-175KM możesz na 10tce zapomnieć
skąd masz takie informacje?

według mojej wiedzy jeździ już wiele takich satupów



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » sob sty 03, 2009 11:11

grzegorzp pisze:skąd masz takie informacje?

według mojej wiedzy jeździ już wiele takich satupów
Zależy kto ile korzysta z takiego setup jak depta się często tak jak u mnie i wali kilometry to z czasem się pompa wysra i nie ma zmiłuj
cowboy pisze:Tominator napisał/a:
na 10tce nie robiłnym więcej jak 150KM/330NM, jak zrobisz więcej to długo to nie pochodzi,


moja chodzi juz ponad rok, w ty czasie zrobiłem jakieś 35 tys km, a pompa ma przebieg 300 tys km

na razie nie widze zeby miała klękać
Mało deptasz z takim razie cowboy, robisz lightowe softy zimowe itp, uwierz mi te pompy na dłuższą metę jak sie ostro jeździ i tak dziękują za współpracę, u mnie to trwało około 1 roku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości