Strona 1 z 1

Prośba o wskazanie N75 oraz kierownic i innych istotnych...

: czw paź 30, 2008 16:32
autor: dark972
Bardzo prosze o wskazanie poprzez Pointa, strzałką, gdzie jest N75 oraz kierownice turbo czy pompa podciśnieniowa oraz inne ważne pozespoły. Zdjęcia na Wrzuta.pl ponizej.

http://www.wrzuta.pl/pliki/zInfNhS0Vx/
coś problemy z wrzutą / serwer pewno.

Tu linki na inny serwer
1. http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... 1c000w.jpg
2 http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... 1hvl5k.jpg
3 http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... 1jz550.jpg
4 http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... 1lweqg.jpg
5 http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... .1dkyc.jpg
6. http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... .3hxso.jpg


darek972@o2.pl

: czw paź 30, 2008 17:05
autor: Matijas
dark972 pisze:gdzie jest N75
dochodza do niego przewody podcisnieniowe od turbo, poszukaj metoda po nitce do klebka;)
dark972 pisze:kierownice turbo
w turbo;) pod warunkiem ze to turbo VNT, nie wiem za bardzo czy ATD to VP czy PD :bigok:

[ Dodano: 30 Paź 2008 16:07 ]
dark972 pisze:pompa podciśnieniowa
szczerze to nie mam pojecia, ale powinny od niej rowniez jakies przewody podcisnieniowe wychodzic :bigok:

: czw paź 30, 2008 17:40
autor: maxbest
ObrazekObrazek

: czw paź 30, 2008 17:57
autor: VolksWariat
Matijas pisze:
dark972 pisze:gdzie jest N75
w turbo;) pod warunkiem ze to turbo VNT, nie wiem za bardzo czy ATD to VP czy PD :bigok:
ATD do PD tak by the way:)

: czw paź 30, 2008 18:13
autor: dark972
maxbest, bardzo dziękuję.

A da sie jakoś zreanimować ten N75 ?
A gdzie sa te kierowniczki turbo ? proszę...

: czw paź 30, 2008 18:24
autor: Matijas
maxbest pisze:A gdzie sa te kierowniczki turbo ? proszę...
napisalem przeciez ze kierwoniczki turbo znajduja sie w turbo :chytry: :chytry:

Jak rozbierzesz sprezarke to na bank je zobaczysz, nie da sie ich przeoczyc;)

: czw paź 30, 2008 18:25
autor: Kulon
dark972, kierowniczki turbo są w turbinie a dokładnie chodzi o to
Obrazek

: czw paź 30, 2008 18:29
autor: dark972
ok. a te cos co sie zapieka w turbo, da sie jakos recznie, bez rozbierania probowc naprawić ?

: czw paź 30, 2008 18:31
autor: Matijas
Matijas pisze:w turbo;) pod warunkiem ze to turbo VNT, nie wiem za bardzo czy ATD to VP czy PD
dopiero zauwazylem ze zle sformulowalem to zdanie;p przeciez PD moze miec turbo VNT np. AWX :bigok: piszac druga czesc zdania myslalem o pompie paliwa nie wiem czemu;p

: czw paź 30, 2008 18:31
autor: Kulon
dark972 pisze:a te cos co sie zapieka w turbo, da sie jakos recznie, bez rozbierania probowc naprawić ?
nie, trzeba zdemontować turbine, rozkręcić ją i dokładnie wyczyścić, później spsikac czymś do odtłuszczenia

na biało jest zaznaczona vacum pompa, na czerwono czujnik temp. cieczy chłodzacej
Obrazek

: czw paź 30, 2008 18:31
autor: Matijas
ok. a te cos co sie zapieka w turbo, da sie jakos recznie, bez rozbierania probowc naprawić ?
to co sie zapieka to wlasnie kierownice, i nie da sie ich oczyscic nie rozbierajac, a co za tym idzie nie wyciagajac turbo z auta.

: czw paź 30, 2008 18:38
autor: dark972
straszna sprawa :(
Jakieś przyblizone koszty tej operacji u fachowców ?

: czw paź 30, 2008 18:44
autor: Kulon
dark972 pisze:Jakieś przyblizone koszty tej operacji u fachowców ?
to zależy jakich masz mechaników i zależy czy sam nie chcesz czegoś zrobić

ale wyciągnięcie turbo i montaż to pewnie koło 300 zł bedą sobie liczyć jak nie więcej
a czyszczenie - niektórzy pisali że gdzies komus ktos czyscił za 200 zł - ale to troche mało mi się wydaje - cena tylko w góre od tych 200zł - jeżeli ktoś to dobrze robi to trzeba zuzyc puszke odtłuszczacza (15zł) - papier wodny (około 20zł) szmatki, WD i takie tam to około 50-70 zł na same potrzebne materiały żeby dobrze wyczyścić no i robocizna (czas +/- czyszczenia to około 3 godzin jeżeli wszsytko lekko schodzi a to rzadko się zdarza zwłaszcza z korpusem żeby się dobrać do kierowniczek) w weekend czyściłem turbo od ASZ-a to zajeło mi około 5 godzin z czego ponad 2 to mocowanie sie z korpusem

: czw paź 30, 2008 22:41
autor: dark972
mam nadzieję, że VAG. wykaże uszkodzenie N75 czy czegoś mniej kosztownego...
OBY ! Przebieg 92 tyś.km. co nie jest normą, wiem...jednak notlauf nie daje mozliwości nrmalnej jazdy.