Prośba o wskazanie N75 oraz kierownic i innych istotnych...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Prośba o wskazanie N75 oraz kierownic i innych istotnych...

Post autor: dark972 » czw paź 30, 2008 16:32

Bardzo prosze o wskazanie poprzez Pointa, strzałką, gdzie jest N75 oraz kierownice turbo czy pompa podciśnieniowa oraz inne ważne pozespoły. Zdjęcia na Wrzuta.pl ponizej.

http://www.wrzuta.pl/pliki/zInfNhS0Vx/
coś problemy z wrzutą / serwer pewno.

Tu linki na inny serwer
1. http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... 1c000w.jpg
2 http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... 1hvl5k.jpg
3 http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... 1jz550.jpg
4 http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... 1lweqg.jpg
5 http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... .1dkyc.jpg
6. http://img01.yeuxverts.net/view.php?img ... .3hxso.jpg


darek972@o2.pl
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 17:37 przez dark972, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw paź 30, 2008 17:05

dark972 pisze:gdzie jest N75
dochodza do niego przewody podcisnieniowe od turbo, poszukaj metoda po nitce do klebka;)
dark972 pisze:kierownice turbo
w turbo;) pod warunkiem ze to turbo VNT, nie wiem za bardzo czy ATD to VP czy PD :bigok:

[ Dodano: 30 Paź 2008 16:07 ]
dark972 pisze:pompa podciśnieniowa
szczerze to nie mam pojecia, ale powinny od niej rowniez jakies przewody podcisnieniowe wychodzic :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

maxbest
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 12:26
Lokalizacja: Krk

Post autor: maxbest » czw paź 30, 2008 17:40

ObrazekObrazek



VolksWariat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 20, 2007 12:58
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: VolksWariat » czw paź 30, 2008 17:57

Matijas pisze:
dark972 pisze:gdzie jest N75
w turbo;) pod warunkiem ze to turbo VNT, nie wiem za bardzo czy ATD to VP czy PD :bigok:
ATD do PD tak by the way:)



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » czw paź 30, 2008 18:13

maxbest, bardzo dziękuję.

A da sie jakoś zreanimować ten N75 ?
A gdzie sa te kierowniczki turbo ? proszę...



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw paź 30, 2008 18:24

maxbest pisze:A gdzie sa te kierowniczki turbo ? proszę...
napisalem przeciez ze kierwoniczki turbo znajduja sie w turbo :chytry: :chytry:

Jak rozbierzesz sprezarke to na bank je zobaczysz, nie da sie ich przeoczyc;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw paź 30, 2008 18:25

dark972, kierowniczki turbo są w turbinie a dokładnie chodzi o to
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 18:28 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » czw paź 30, 2008 18:29

ok. a te cos co sie zapieka w turbo, da sie jakos recznie, bez rozbierania probowc naprawić ?



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw paź 30, 2008 18:31

Matijas pisze:w turbo;) pod warunkiem ze to turbo VNT, nie wiem za bardzo czy ATD to VP czy PD
dopiero zauwazylem ze zle sformulowalem to zdanie;p przeciez PD moze miec turbo VNT np. AWX :bigok: piszac druga czesc zdania myslalem o pompie paliwa nie wiem czemu;p


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw paź 30, 2008 18:31

dark972 pisze:a te cos co sie zapieka w turbo, da sie jakos recznie, bez rozbierania probowc naprawić ?
nie, trzeba zdemontować turbine, rozkręcić ją i dokładnie wyczyścić, później spsikac czymś do odtłuszczenia

na biało jest zaznaczona vacum pompa, na czerwono czujnik temp. cieczy chłodzacej
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 18:33 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw paź 30, 2008 18:31

ok. a te cos co sie zapieka w turbo, da sie jakos recznie, bez rozbierania probowc naprawić ?
to co sie zapieka to wlasnie kierownice, i nie da sie ich oczyscic nie rozbierajac, a co za tym idzie nie wyciagajac turbo z auta.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » czw paź 30, 2008 18:38

straszna sprawa :(
Jakieś przyblizone koszty tej operacji u fachowców ?



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw paź 30, 2008 18:44

dark972 pisze:Jakieś przyblizone koszty tej operacji u fachowców ?
to zależy jakich masz mechaników i zależy czy sam nie chcesz czegoś zrobić

ale wyciągnięcie turbo i montaż to pewnie koło 300 zł bedą sobie liczyć jak nie więcej
a czyszczenie - niektórzy pisali że gdzies komus ktos czyscił za 200 zł - ale to troche mało mi się wydaje - cena tylko w góre od tych 200zł - jeżeli ktoś to dobrze robi to trzeba zuzyc puszke odtłuszczacza (15zł) - papier wodny (około 20zł) szmatki, WD i takie tam to około 50-70 zł na same potrzebne materiały żeby dobrze wyczyścić no i robocizna (czas +/- czyszczenia to około 3 godzin jeżeli wszsytko lekko schodzi a to rzadko się zdarza zwłaszcza z korpusem żeby się dobrać do kierowniczek) w weekend czyściłem turbo od ASZ-a to zajeło mi około 5 godzin z czego ponad 2 to mocowanie sie z korpusem
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 18:44 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » czw paź 30, 2008 22:41

mam nadzieję, że VAG. wykaże uszkodzenie N75 czy czegoś mniej kosztownego...
OBY ! Przebieg 92 tyś.km. co nie jest normą, wiem...jednak notlauf nie daje mozliwości nrmalnej jazdy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości