MTDI - problemy, czyli trudne narodziny potwora
: pn paź 27, 2008 19:35
Witam
Zamontowałem ostatnio do mojego busa t3 syncro silniczek od audi b4 1Z 90km, wcześniej benzyna 2100boxer z braku funduszy a szczególnie czasu, silniczek jest bez turbiny (inne mocowanie na kolektor wydechowy- turbo posiada trójkąt a kolektor kwadracik,a do tego turbina ma luzy wiec pozostaje zakupić nowa z dobrym mocowaniem.kolektor ssący od 1.6D , zaś pompa wtryskowa jest od Fiata ,tłoczek 11mm jak na razie bez fali z tdika –koło pasowe z 1Z. Wszystko jakoś względnie pracowało silniczek jakoś ruszał te 2 tony do przodu. Przejachalem na tym ustawieniu jakieś 3tys. km
Ale ostatnio po odpaleniu silnika i wrzuceniu jedynki zaczął się dławic i jakby chodził na 3 garach, potem pościł dużo białego dymu ,(śmierdziało spalonym olejem) dodam ze płynu chłodniczego nie ubywało ani grama jak równierz oleju nie brał. Nastepenego dnia odpaliłem znowu wszystko ok. , tylko jak przygazuje go powyżej 3000obr. Znowu zaczyna szarpać ,pracować na 3 gary i dymić na biało. Kontrolka oleju nie gaśnie …
W czym problem doradźcie , wiem ze na pewno trzeba jechać i zmierzyć mu kompresje bo gdybać to se można …
Zamontowałem ostatnio do mojego busa t3 syncro silniczek od audi b4 1Z 90km, wcześniej benzyna 2100boxer z braku funduszy a szczególnie czasu, silniczek jest bez turbiny (inne mocowanie na kolektor wydechowy- turbo posiada trójkąt a kolektor kwadracik,a do tego turbina ma luzy wiec pozostaje zakupić nowa z dobrym mocowaniem.kolektor ssący od 1.6D , zaś pompa wtryskowa jest od Fiata ,tłoczek 11mm jak na razie bez fali z tdika –koło pasowe z 1Z. Wszystko jakoś względnie pracowało silniczek jakoś ruszał te 2 tony do przodu. Przejachalem na tym ustawieniu jakieś 3tys. km
Ale ostatnio po odpaleniu silnika i wrzuceniu jedynki zaczął się dławic i jakby chodził na 3 garach, potem pościł dużo białego dymu ,(śmierdziało spalonym olejem) dodam ze płynu chłodniczego nie ubywało ani grama jak równierz oleju nie brał. Nastepenego dnia odpaliłem znowu wszystko ok. , tylko jak przygazuje go powyżej 3000obr. Znowu zaczyna szarpać ,pracować na 3 gary i dymić na biało. Kontrolka oleju nie gaśnie …
W czym problem doradźcie , wiem ze na pewno trzeba jechać i zmierzyć mu kompresje bo gdybać to se można …