jak rozpoznac model silnika?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak rozpoznac model silnika?
Witam wszystkich mam krotkie pytanko.. kiedys przegladajac forum natknolem sie na swietny opis wraz ze zdjeciami jak rozpoznac silnik AGR czy ALH i inne mam golfa 4 1,9tdi 90ps i nie wiem jakie mam oznaczenie silnika..Przepraszam z gory za mojego posta ale nie potrafie sie doszukac na forum tego tematu:/
- cobra11985
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: pn kwie 17, 2006 14:56
- Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie/okolice
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763djmike pisze:oznaczenie ALH to zle czy dobrze?
tu masz opis co nieco o tym silniczku i ładnie mozna go zrobic
Koledzy na forum znalazlem tabele ukazujace dane poszczegolnych silnikow.. niestety jest jedno ALE jedna tabela mowi co innego i druga co innego, moze ktos z was wie jaka mowi prawde??Zwrocie uwage na takie dane jak np. czy silnik ALH posiada katalizator? w jednej tabeli jest zaznaczone ze ma a w drugiej nie ma??? podaje linki do tabel:
link nr.1
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 763f7.html
link nr.2
http://www.webmedia.pl/szymacha/TDI19.htm
link nr.1
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 763f7.html
link nr.2
http://www.webmedia.pl/szymacha/TDI19.htm
ma katalizator, i ALH spełnia norme emisji spalin Euro 3+ a AGR Euro 3, ALH ma turbine o zmiennej geometrii łopatek którą trzeba nieźle przewietrzac bo sie robia po zamulaniu problmy z notlaufem co jest obce wersji AGR.djmike pisze:Koledzy na forum znalazlem tabele ukazujace dane poszczegolnych silnikow.. niestety jest jedno ALE jedna tabela mowi co innego i druga co innego, moze ktos z was wie jaka mowi prawde??Zwrocie uwage na takie dane jak np. czy silnik ALH posiada katalizator? w jednej tabeli jest zaznaczone ze ma a w drugiej nie ma??? podaje linki do tabel:
link nr.1
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 763f7.html
link nr.2
http://www.webmedia.pl/szymacha/TDI19.htm
kolego PinkFloyd co to znaczy ze trzeba dobrze turbo przewietrzac bo sa problemy z notlaufem?PinkFloyd pisze:
ma katalizator, i ALH spełnia norme emisji spalin Euro 3+ a AGR Euro 3, ALH ma turbine o zmiennej geometrii łopatek którą trzeba nieźle przewietrzac bo sie robia po zamulaniu problmy z notlaufem co jest obce wersji AGR.
zaweszaja sie łopadki turbiny, jak zadko przekracza sie w trasie 3 tys obr lub czesto zamula autkiem- wynik to notlauf, autko traci moc powyzej 140km/h, nie chce wiecej i odzyskuje ja po ponownym zgaszeniu i opaleniu auta do ponownego przekroczenia 140km/h czyli predkosci obrotowej ok 3 tys obrdjmike pisze:kolego PinkFloyd co to znaczy ze trzeba dobrze turbo przewietrzac bo sa problemy z notlaufem?PinkFloyd pisze:
ma katalizator, i ALH spełnia norme emisji spalin Euro 3+ a AGR Euro 3, ALH ma turbine o zmiennej geometrii łopatek którą trzeba nieźle przewietrzac bo sie robia po zamulaniu problmy z notlaufem co jest obce wersji AGR.
Kolego PinkFloyd moze to wlasnie to zawieszenie lopatek wirnika w turbinie bylo przyczyna moich ostatnich klopotow?? MIanowicie przy zimnym silniku wyprzedzalem pojazd, silnik zaczol przerywac, stracil moc i zadymin na czarno. Jak doszedl do siebie jakby stracil moc, na drugi dzien odpalilem auto rozgrzalem silnik do 90stopni i turbo chodzi auto idzie jak wczesniej??
Najlpeiej zrób logi dynamiczne grup 003, 008, 011 bo tak to wróżenie z fusów. Od razu bedziesz wiedział co jest z autkiem i czy moc tez jest odpowiedniadjmike pisze:Kolego PinkFloyd moze to wlasnie to zawieszenie lopatek wirnika w turbinie bylo przyczyna moich ostatnich klopotow?? MIanowicie przy zimnym silniku wyprzedzalem pojazd, silnik zaczol przerywac, stracil moc i zadymin na czarno. Jak doszedl do siebie jakby stracil moc, na drugi dzien odpalilem auto rozgrzalem silnik do 90stopni i turbo chodzi auto idzie jak wczesniej??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości