jak rozpoznac model silnika?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

djmike
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

jak rozpoznac model silnika?

Post autor: djmike » ndz paź 26, 2008 17:40

Witam wszystkich mam krotkie pytanko.. kiedys przegladajac forum natknolem sie na swietny opis wraz ze zdjeciami jak rozpoznac silnik AGR czy ALH i inne mam golfa 4 1,9tdi 90ps i nie wiem jakie mam oznaczenie silnika..Przepraszam z gory za mojego posta ale nie potrafie sie doszukac na forum tego tematu:/



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz paź 26, 2008 17:43

w bagażniku wlepa powinno byc jaki masz silnik

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1663914
Ostatnio zmieniony ndz paź 26, 2008 17:48 przez m.s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cobra11985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 14:56
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie/okolice

Post autor: cobra11985 » ndz paź 26, 2008 17:50

jesli nie bedziesz miał w bagaju to powinna byc wlepa na osłonie paska rozrzadu :grin:



djmike
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Post autor: djmike » ndz paź 26, 2008 19:06

Koledzy ja juz sprawdzalem w bagazniku obok kola zapasowego i posiadam oznaczenie ALH to zle czy dobrze?



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz paź 26, 2008 20:03

djmike pisze:oznaczenie ALH to zle czy dobrze?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

tu masz opis co nieco o tym silniczku i ładnie mozna go zrobic :chytry:



djmike
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Post autor: djmike » ndz paź 26, 2008 22:34

Koledzy na forum znalazlem tabele ukazujace dane poszczegolnych silnikow.. niestety jest jedno ALE jedna tabela mowi co innego i druga co innego, moze ktos z was wie jaka mowi prawde??Zwrocie uwage na takie dane jak np. czy silnik ALH posiada katalizator? w jednej tabeli jest zaznaczone ze ma a w drugiej nie ma??? podaje linki do tabel:

link nr.1

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 763f7.html

link nr.2

http://www.webmedia.pl/szymacha/TDI19.htm



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz paź 26, 2008 22:41

djmike pisze:Koledzy na forum znalazlem tabele ukazujace dane poszczegolnych silnikow.. niestety jest jedno ALE jedna tabela mowi co innego i druga co innego, moze ktos z was wie jaka mowi prawde??Zwrocie uwage na takie dane jak np. czy silnik ALH posiada katalizator? w jednej tabeli jest zaznaczone ze ma a w drugiej nie ma??? podaje linki do tabel:

link nr.1

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 763f7.html

link nr.2

http://www.webmedia.pl/szymacha/TDI19.htm
ma katalizator, i ALH spełnia norme emisji spalin Euro 3+ a AGR Euro 3, ALH ma turbine o zmiennej geometrii łopatek którą trzeba nieźle przewietrzac bo sie robia po zamulaniu problmy z notlaufem co jest obce wersji AGR.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz paź 26, 2008 22:44

posiada ze względu na normę czystości spalin


Obrazek

djmike
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Post autor: djmike » ndz paź 26, 2008 22:47

PinkFloyd pisze:
ma katalizator, i ALH spełnia norme emisji spalin Euro 3+ a AGR Euro 3, ALH ma turbine o zmiennej geometrii łopatek którą trzeba nieźle przewietrzac bo sie robia po zamulaniu problmy z notlaufem co jest obce wersji AGR.
kolego PinkFloyd co to znaczy ze trzeba dobrze turbo przewietrzac bo sa problemy z notlaufem?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz paź 26, 2008 23:34

djmike pisze:
PinkFloyd pisze:
ma katalizator, i ALH spełnia norme emisji spalin Euro 3+ a AGR Euro 3, ALH ma turbine o zmiennej geometrii łopatek którą trzeba nieźle przewietrzac bo sie robia po zamulaniu problmy z notlaufem co jest obce wersji AGR.
kolego PinkFloyd co to znaczy ze trzeba dobrze turbo przewietrzac bo sa problemy z notlaufem?
zaweszaja sie łopadki turbiny, jak zadko przekracza sie w trasie 3 tys obr lub czesto zamula autkiem- wynik to notlauf, autko traci moc powyzej 140km/h, nie chce wiecej i odzyskuje ja po ponownym zgaszeniu i opaleniu auta do ponownego przekroczenia 140km/h czyli predkosci obrotowej ok 3 tys obr



djmike
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Post autor: djmike » ndz paź 26, 2008 23:51

Kolego PinkFloyd moze to wlasnie to zawieszenie lopatek wirnika w turbinie bylo przyczyna moich ostatnich klopotow?? MIanowicie przy zimnym silniku wyprzedzalem pojazd, silnik zaczol przerywac, stracil moc i zadymin na czarno. Jak doszedl do siebie jakby stracil moc, na drugi dzien odpalilem auto rozgrzalem silnik do 90stopni i turbo chodzi auto idzie jak wczesniej??



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn paź 27, 2008 00:00

djmike pisze:Kolego PinkFloyd moze to wlasnie to zawieszenie lopatek wirnika w turbinie bylo przyczyna moich ostatnich klopotow?? MIanowicie przy zimnym silniku wyprzedzalem pojazd, silnik zaczol przerywac, stracil moc i zadymin na czarno. Jak doszedl do siebie jakby stracil moc, na drugi dzien odpalilem auto rozgrzalem silnik do 90stopni i turbo chodzi auto idzie jak wczesniej??
Najlpeiej zrób logi dynamiczne grup 003, 008, 011 bo tak to wróżenie z fusów. Od razu bedziesz wiedział co jest z autkiem i czy moc tez jest odpowiednia



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn paź 27, 2008 00:38

djmike pisze:Koledzy ja juz sprawdzalem w bagazniku obok kola zapasowego i posiadam oznaczenie ALH to zle czy dobrze?
Bardzo dobrze. Tzn mniej problemow z wiekszym modowaniem niz przy AGR



Awatar użytkownika
mirdek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn maja 26, 2008 10:09
Lokalizacja: małopolska MSD

Post autor: mirdek » pn paź 27, 2008 15:37

ja mam ASZ czy to dobry silniczek


Nawet nie wiem czy wiesz
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości