Strona 1 z 1
czy mo zmianie wtrysków na afn tzreba ustawiać kąt wtrysku?
: ndz paź 26, 2008 10:49
autor: woojas25
czesc ,mam pytanko jaak w temacie ,bede wymieniał wtryski czy trzeba cos ustawiać po zmianie kąt,dawke?
: ndz paź 26, 2008 10:51
autor: cowboy
musisz sprawdzić, ja wkładałem do 1Z wtryski z AHF i kąt się nie zmienił...
może dlatego że cisnienia takie same 190/300 Bar
przy założeniu np wtrysków ASV 220-300 kąt opóźnia sie około 20 jednostek
: ndz paź 26, 2008 10:53
autor: piter_s
cowboy pisze:musisz sprawdzić, ja wkładałem do 1Z wtryski z AHF i kąt się nie zmienił...
może dlatego że cisnienia takie same 190/300 Bar
przy założeniu np wtrysków ASV 220-300 kąt opóźnia sie około 20 jednostek
ot, jak wygląda sprawa z założenie wtrysków z AFN-a?? do 1Z.
bez najmniejszego problemu pasuja??, ewentualnie co do zmiany???.
koszt wtrysków jest jaki???.
jakie efekty??.
: ndz paź 26, 2008 11:11
autor: Adamm
piter_s, plug & play ok 500 zl kpl +- 10 / 15 KM
: ndz paź 26, 2008 12:10
autor: damcio151
Adamm pisze:piter_s, plug & play ok 500 zl kpl +- 10 / 15 KM
w AFN wtyczka jest chyba inna

ale to żaden problem

: ndz paź 26, 2008 13:04
autor: cowboy
damcio151 pisze:w AFN wtyczka jest chyba inna

ale to żaden problem

taka sama, chyba do 2000 roku wtyczka jest prostokątna, po 2000 jest owalna
: ndz paź 26, 2008 18:06
autor: Turbonalepa
A ja założyłem wtryski od ASV (mają korpusy opisane poprawnie są po 140 tys przebiegu) do 1Z i mi się kąt o 2 jednostki zmniejszył tylko. Do tego nie odczułem specjalnej różnicy po zmianie.
Mam zacząć się bać??
: ndz paź 26, 2008 18:49
autor: Adamm
Turbonalepa, powinienes
u mnie bylo czuc roznice IN Plus
: ndz paź 26, 2008 19:20
autor: woojas25
ja kupiłem te wtryski za 280 pln po przebiegu ok 250 tys , zaraz ja mi przyjda to daje je na sprawdzenie do gostka od wtrysków i jak cos z nimi nie tak by było to moge oddac ,kiedys miałem w swoim wtryski od asv te z żółta kropka ,tylko sterujacy był walniety , a w mocy czuc było roznice od razu .a szczególnie na wyzszych obrotach
: ndz paź 26, 2008 23:15
autor: damcio151
Turbonalepa pisze:Do tego nie odczułem specjalnej różnicy po zmianie.
a co z dawką paliwa

: pn paź 27, 2008 10:52
autor: woojas25
mam ustawione na 3mg,myśle ze może trzeba bedzie troche podniesć na jakie 3.5-4
: pn paź 27, 2008 12:32
autor: passatgl5
a jak wyglada sprawa z zuzyciem paliwa po implantach AFN w miejsce 1Z?
: pn paź 27, 2008 15:20
autor: Turbonalepa
woojas25 pisze:mam ustawione na 3mg,myśle ze może trzeba bedzie troche podniesć na jakie 3.5-4
Z dawką jest tak, że im wyższą VAG pokazuje tym jest niższa w rzeczywistości. więc jak masz na 3 mg - z VAG'a czytane to jest dobrze i ja bym nie ruszał.
Co do spalania ja jakiejś różnicy nie zauważyłem (niestety ani w spalaniu ani w mocy ale to u mnie jest coś nakopane).
Pozdrawiam