czy mo zmianie wtrysków na afn tzreba ustawiać kąt wtrysku?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

czy mo zmianie wtrysków na afn tzreba ustawiać kąt wtrysku?

Post autor: woojas25 » ndz paź 26, 2008 10:49

czesc ,mam pytanko jaak w temacie ,bede wymieniał wtryski czy trzeba cos ustawiać po zmianie kąt,dawke?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz paź 26, 2008 10:51

musisz sprawdzić, ja wkładałem do 1Z wtryski z AHF i kąt się nie zmienił...

może dlatego że cisnienia takie same 190/300 Bar

przy założeniu np wtrysków ASV 220-300 kąt opóźnia sie około 20 jednostek



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz paź 26, 2008 10:53

cowboy pisze:musisz sprawdzić, ja wkładałem do 1Z wtryski z AHF i kąt się nie zmienił...

może dlatego że cisnienia takie same 190/300 Bar

przy założeniu np wtrysków ASV 220-300 kąt opóźnia sie około 20 jednostek
ot, jak wygląda sprawa z założenie wtrysków z AFN-a?? do 1Z.
bez najmniejszego problemu pasuja??, ewentualnie co do zmiany???.
koszt wtrysków jest jaki???.
jakie efekty??.
Ostatnio zmieniony ndz paź 26, 2008 10:54 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 26, 2008 11:11

piter_s, plug & play ok 500 zl kpl +- 10 / 15 KM


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 26, 2008 12:10

Adamm pisze:piter_s, plug & play ok 500 zl kpl +- 10 / 15 KM
w AFN wtyczka jest chyba inna :chytry: ale to żaden problem ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz paź 26, 2008 13:04

damcio151 pisze:w AFN wtyczka jest chyba inna :chytry: ale to żaden problem ;)
taka sama, chyba do 2000 roku wtyczka jest prostokątna, po 2000 jest owalna



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » ndz paź 26, 2008 18:06

A ja założyłem wtryski od ASV (mają korpusy opisane poprawnie są po 140 tys przebiegu) do 1Z i mi się kąt o 2 jednostki zmniejszył tylko. Do tego nie odczułem specjalnej różnicy po zmianie.

Mam zacząć się bać??


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 26, 2008 18:49

Turbonalepa, powinienes :)

u mnie bylo czuc roznice IN Plus


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » ndz paź 26, 2008 19:20

ja kupiłem te wtryski za 280 pln po przebiegu ok 250 tys , zaraz ja mi przyjda to daje je na sprawdzenie do gostka od wtrysków i jak cos z nimi nie tak by było to moge oddac ,kiedys miałem w swoim wtryski od asv te z żółta kropka ,tylko sterujacy był walniety , a w mocy czuc było roznice od razu .a szczególnie na wyzszych obrotach



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 26, 2008 23:15

Turbonalepa pisze:Do tego nie odczułem specjalnej różnicy po zmianie.
a co z dawką paliwa :chytry:



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn paź 27, 2008 10:52

mam ustawione na 3mg,myśle ze może trzeba bedzie troche podniesć na jakie 3.5-4



Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » pn paź 27, 2008 12:32

a jak wyglada sprawa z zuzyciem paliwa po implantach AFN w miejsce 1Z?


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pn paź 27, 2008 15:20

woojas25 pisze:mam ustawione na 3mg,myśle ze może trzeba bedzie troche podniesć na jakie 3.5-4

Z dawką jest tak, że im wyższą VAG pokazuje tym jest niższa w rzeczywistości. więc jak masz na 3 mg - z VAG'a czytane to jest dobrze i ja bym nie ruszał.

Co do spalania ja jakiejś różnicy nie zauważyłem (niestety ani w spalaniu ani w mocy ale to u mnie jest coś nakopane).

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn paź 27, 2008 15:21 przez Turbonalepa, łącznie zmieniany 1 raz.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości