czy mo zmianie wtrysków na afn tzreba ustawiać kąt wtrysku?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy mo zmianie wtrysków na afn tzreba ustawiać kąt wtrysku?
czesc ,mam pytanko jaak w temacie ,bede wymieniał wtryski czy trzeba cos ustawiać po zmianie kąt,dawke?
ot, jak wygląda sprawa z założenie wtrysków z AFN-a?? do 1Z.cowboy pisze:musisz sprawdzić, ja wkładałem do 1Z wtryski z AHF i kąt się nie zmienił...
może dlatego że cisnienia takie same 190/300 Bar
przy założeniu np wtrysków ASV 220-300 kąt opóźnia sie około 20 jednostek
bez najmniejszego problemu pasuja??, ewentualnie co do zmiany???.
koszt wtrysków jest jaki???.
jakie efekty??.
Ostatnio zmieniony ndz paź 26, 2008 10:54 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
A ja założyłem wtryski od ASV (mają korpusy opisane poprawnie są po 140 tys przebiegu) do 1Z i mi się kąt o 2 jednostki zmniejszył tylko. Do tego nie odczułem specjalnej różnicy po zmianie.
Mam zacząć się bać??
Mam zacząć się bać??
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
ja kupiłem te wtryski za 280 pln po przebiegu ok 250 tys , zaraz ja mi przyjda to daje je na sprawdzenie do gostka od wtrysków i jak cos z nimi nie tak by było to moge oddac ,kiedys miałem w swoim wtryski od asv te z żółta kropka ,tylko sterujacy był walniety , a w mocy czuc było roznice od razu .a szczególnie na wyzszych obrotach
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
a jak wyglada sprawa z zuzyciem paliwa po implantach AFN w miejsce 1Z?
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
woojas25 pisze:mam ustawione na 3mg,myśle ze może trzeba bedzie troche podniesć na jakie 3.5-4
Z dawką jest tak, że im wyższą VAG pokazuje tym jest niższa w rzeczywistości. więc jak masz na 3 mg - z VAG'a czytane to jest dobrze i ja bym nie ruszał.
Co do spalania ja jakiejś różnicy nie zauważyłem (niestety ani w spalaniu ani w mocy ale to u mnie jest coś nakopane).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn paź 27, 2008 15:21 przez Turbonalepa, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości