Strona 1 z 4

witam mam problem pompa wtryskowa mk II TD 1V

: sob paź 25, 2008 21:01
autor: ARTUR MK II
mam problem czy ta pompa wtryskowa wyda 80KM bo SB ma inny numer i niewiem czy sie opłaca ją kupić???? doradzcie Z góry dziękuje.



http://www.allegro.pl/item467009803_vw_ ... _6_td.html

: ndz paź 26, 2008 08:56
autor: emssi20
Siema,
też mam 1V, nie zwracałem uwagi na to jaką kupowałem pompę, kupiłem po prostu pompę z grzybkiem, okazało się, że jest z wersji 70-konnej. Oczywiście po zmianie pompy wtryski z 1V padły bardzo szybko, teraz mam wtryski z SB. A z moich obserwacji wynika, że teraz nie pompa a turbo nie daje rady a przez brak IC auto mocniej kopci. Co do tych 80 KM, to w SB nie tylko pompa jest inna ale tez wtryski i turbo, wersja 80 KM ma też intercooler. Jak już chcesz się w to bawić porządnie to zakładaj pompę 10 mm -słyszałem, że Trochim z forum zajmuje się przerabianiem pomp na 10 mm. Tak czy inaczej 350 zł to drogo za seryjną pompę. Ja kupiłem za 240 i wiem, że i tak przepłaciłem.

: ndz paź 26, 2008 18:17
autor: siwy1982
napewno opłaca sie kupic taka jak w aukcji z JR-a niz jezdzic na seryjnej z 1V choc cena zbyt wygórowana. Założysz wtryski z sb-ka, FMIC + odpowiednia dawka i ciśnienie i 80km napewno peknie

: sob sty 03, 2009 19:39
autor: ARTUR MK II
znalazłem dzisiaj coś takiego opłaca sie kupić i czy na pewno jest to z SB 80KM??


http://www.allegro.pl/item521303754_pom ... _6_td.html

: sob sty 03, 2009 21:49
autor: vision
ARTUR MK II pisze:i czy na pewno jest to z SB 80KM??
nie , pochodzi od 51kW MF
ktoś z forum ją sprzedaje :grin:

: sob sty 17, 2009 18:40
autor: Stefan1717
Siemka chcialem sie dowiedzec chlopaki jak odpowietrzyc pompe wtyrskowa z gory dzieki :pub:

: sob sty 17, 2009 19:15
autor: Krzysiek W.
ARTUR MK II pisze:czy ta pompa wtryskowa wyda 80KM bo SB ma inny numer i niewiem czy sie opłaca ją kupić????
VWitam. Obojętne z jakiego silnika bedzie pompa (JR,SB,RA), aby posiadała ,,grzybek". Ja po dołażeniu LDA i podkręceniu dawki oraz ciśnienia doładowania uzyskałem 87 koni/ 164 Nm.

: sob sty 17, 2009 21:16
autor: tberent
Stefan1717, najlepiej to poluzowac dojscie metalowych wezy wysokocisnieniowych idace do wtryskiwaczy tuz przy nich i krecic rozrusznikiem, natłoczyc sie powinno i jak zobaczysz ze mokro na wtryskach to juz sie zalała palifkiem ;)

emssi20, to masz cos nie teges, wtryski napewno ni eleja. jak jest wszystko dobrze ustawione to tyko na postoju powinien dac chmure bo niema powietrza odsuszarki, podczas jazdy delikatnie ale nie tak ze zapora jest.

: sob sty 17, 2009 21:36
autor: skibszczok
tberent, czy czasem nie jest tak ze pompa sama sie odpowietrza? nie pamietam dokladnie ale gdzies o tym czytalem ale nie pamietam czy dobrze zapamietalem wiec nie daje 100% gwarancji :P

: sob sty 17, 2009 22:12
autor: grandi
To co pisze tberent to bzdura , jak byłem na wymianie wtrysków w Pabianicach tberent , wie o kogo chodzi facet sprawdził wtryski , pokręciłem trochę i zaskoczył , wtryski odpowietrzają się same nie trzeba nic rozkręcać .

: ndz sty 18, 2009 13:35
autor: J.B.S.
Jak poluzujesz wtryski to będziesz mniej kręcił rozrusznikiem. Szybciej się odpowietrzy. Więc to żadna bzdura.

: ndz sty 18, 2009 13:39
autor: grandi
Jeżeli masz sprawną pompę dobry aku i rozrusznik nie masz problemów

: ndz sty 18, 2009 14:27
autor: tberent
jbs-78, normalnie respekt- widac ze nie jednego klekota robiles.
niestety dziecko neostrady tak nie uwaza i woli zameczyc aku i rozrusznik. ehhhh fachura.

: ndz sty 18, 2009 18:29
autor: bongo
Kolega grandilodz, kolejny raz błyszczy swoją wiedzą :bajer:
Pewnie że się odpowietrzy samo,ale czasem lepiej jest popuścić nakrętki.Druga sprawa,jeśli nakrętki są popuszczone to silnik lżej kręci :chytry: