
Zbyt gwałtowne działanie hamulca.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 595
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Zbyt gwałtowne działanie hamulca.
U ojca w aucie już przy delikatnym wciśnięciu pedału hamulca auto gwałtownie hamuje. Brak płynnej regulacji siły hamowania, efekt jakby hamował tylko przód auta. Auto posiada ESP, VAG nie wywala żadnych błędów. Nie wiem w czym problem
Dodam tylko że po włączeniu zapłonu słychać dziwne chrobotanie, dźwięk jakby jakaś pompka czy mieszek chrobotał więc może jakiś problem z podciśnieniem jest... Auto zbiera się ładnie, wszystko śmiga tylko te hamulce mocno irytują, chcę lekko zwolnić ale lecę na przednią szybę masakra. ABS działa poprawnie.

- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 595
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Nie nic takiego nie słyszałem. Dzisiaj przeglądałem nieco auto i zobaczyłem że tarcze tylne pokryte są rdzą czyli heble z tyłu nie działają. Przy włączonym silniku naciskając delikatnie ale szybko i płytko na pedał słychać jakby świst turbiny pod maską, gdy przestaję go wciskać świst ustaje więc niezłe czary-mary. Na wyłączonym silniku po naciśnięciu na pedał i chwili trzymania go schodzi jeszcze o około 1cm ale nie wygląda mi to na padnięte serwo. Lipa straszna tak jeździć, auto przy delikatnym nacisku na pedał hamuje jak wściekłekompot pisze:Czy po mocnym hamowaniu(z ABSem)równiez zdarza Ci sie uslyszec ten dzwiek?

- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mozliwe ze tylne zaciski sa do regeneracji a moze korektor sily hamowania daje ciala. najpierw rozbierz tylne hamulce oczysc i sprawdz co mozesz
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 595
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Próbowałem, jednak z modułem ABS akurat nie mogę nawiązać połączenia. Wchodzę w ABS zapalają się kontrolki ABS i ESP na budziku ale Vag nie wykrywa sterownika, może koła nie powinny dotykać podłoża już przy samej próbie połączenia? Już do wielu aut się wpinałem i nigdy nie było problemu z połączeniem z modułem ABS-u. Macie jakieś sugestie?mirass pisze:odpowietrz pompę ABS Vagiem
Ostatnio zmieniony pn paź 27, 2008 13:46 przez Kris-THC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
sprawdź ustawienia kabla..gdyby był dalej problem z komunikacją a chciałbyś skorzystać z mojego kabla w celach testowych to daj info.Kris-THC pisze:Próbowałem, jednak z modułem ABS akurat nie mogę nawiązać połączenia. Wchodzę w ABS zapalają się kontrolki ABS i ESP na budziku ale Vag nie wykrywa sterownika, może koła nie powinny dotykać podłoża już przy samej próbie połączenia? Już do wielu aut się wpinałem i nigdy nie było problemu z połączeniem z modułem ABS-u. Macie jakieś sugestie?mirass pisze:odpowietrz pompę ABS Vagiem
Gorszą opcja jest jeśli masz uwalony sterownik od ABS. Na początek sprawdź wtyczkę do pompy - możliwe że gdzieś pośniedziała ect.
www.vagtune.pl tel. 502730289
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Zbyt gwałtowne działanie hamulca.
byś może coś jest nie tak z EBD (wzmocnienie siły hamowania), który pownien tylko zadziałać w momencie gwałtownego naciśnięcia pedału hamulca a u ciebie działa cały czas, tyle że VAG powinien wykryć jakiś błądKris-THC pisze:U ojca w aucie już przy delikatnym wciśnięciu pedału hamulca auto gwałtownie hamuje. Brak płynnej regulacji siły hamowania, efekt jakby hamował tylko przód auta. Auto posiada ESP, VAG nie wywala żadnych błędów. Nie wiem w czym problemDodam tylko że po włączeniu zapłonu słychać dziwne chrobotanie, dźwięk jakby jakaś pompka czy mieszek chrobotał więc może jakiś problem z podciśnieniem jest... Auto zbiera się ładnie, wszystko śmiga tylko te hamulce mocno irytują, chcę lekko zwolnić ale lecę na przednią szybę masakra. ABS działa poprawnie.
gdybyś miał walnięty ABS to auto po prostu hamowało by jak bez ABS i nie byłoby takiej gwałtownej reakcji
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 11:04 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
u mnie przy awaryjnym hamowaniu wcale nie wpada w podłogę tylko łapie zaraz z góry, w Golfie (5) nazywa się EBDkompot pisze:Jak dziala system wykrywania szybkosci wciskania pedalu hamulca, to wtedy pedal wpada w podloge. Poza tym to cvhyba sie BAS nazywa, ale moze rozne marki maja rozne oznaczenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości