Podpora Turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Podpora Turbo

Post autor: SToRM » czw paź 16, 2008 12:49

Witam gawedz :bigok:

Moja seryjne turbo zostalo zregenerowane i przerobione na hybrydke (130)
Niestety tuz po zamontowaniu, po wymienie wtryskow i wystrojeniu, pojawily sie problemy z nia. Nie chciala sie wystroic porzadnie, miala overboosty mimo sprawnych kierownic, wydawala dzwieki niczym filharmonia :helm:

Wczoraj wiec wymienilem na calkiem inne turbo (rowniez hybryde) i pojawil sie maly problem.
Miejsce na goracej stronie na podpore jest przesuniete do lewej i miejsce na srube obrocone o 90 stopni. W zwiazku z tym seryjna podpora nie pasuje.

Jakies pomysly z czego podpasuje? Niestety ETKA pokazuje mimo ewidetnie roznych rodzajow podpor jeden rysunek :(
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 12:51 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 16, 2008 13:35

SToRM pisze:Jakies pomysly z czego podpasuje?
bez choćby fotki nic sie nie wymyśli

a nie da sie dorobic kawałka kątownika z 2 otworami ?

watpię czy się coś dobierze z czesci VAG

trzeba tez wiedziec z czego muszla gorąca jest bo w niej jest o ile dobrze pamietam ucho na podpore

[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 13:36 ]
SToRM pisze:miala overboosty mimo sprawnych kierownic
myślę że energia spalin była za duza :) u mnie pomogło wydłuzenie sztangi o 2 obroty



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw paź 16, 2008 13:38

cowboy pisze:a nie da sie dorobic kawałka kątownika z 2 otworami ?
dorobic zawsze sie da ;) ale wolabym ori
cowboy pisze:trzeba tez wiedziec z czego muszla gorąca jest bo w niej jest o ile dobrze pamietam ucho na podpore
tak, dokladnie



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 16, 2008 14:06

SToRM pisze:cowboy napisał/a:
trzeba tez wiedziec z czego muszla gorąca jest bo w niej jest o ile dobrze pamietam ucho na podpore


tak, dokladnie
nie tak dokładnie :) tylko dowiedz sie z czego muszla gorąca i trzeba szukać w Etce lub w necie fotexów podpory :)



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » czw paź 16, 2008 14:54

Cena w serwisie tej podpory to 15zł - przerabiałem wczoraj ten temat zmieniałem turbinę w moim ALH na turbo od ARL nr OE 038 145 535E tylko nie wiem czy już uzupełnili stan na głównym magazynie w poznaniu - jak zamawiałem to była ostatnia sztuka.


Dodam że ona wygląda zupełnie inaczej (coś w kształcie litery C) i przykręca się ją do innego otworu w odlewie bloku.
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 14:56 przez korfanty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 16, 2008 15:21

korfanty pisze:Cena w serwisie tej podpory to 15zł - przerabiałem wczoraj ten temat zmieniałem turbinę w moim ALH na turbo od ARL
o super, to jest 90% że ta podpora jest taka sama w ASZ jak w ARL, bo SToRM, w takim razie pewnie ma turbo z ASZeta ??



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw paź 16, 2008 15:31

korfanty pisze:Cena w serwisie tej podpory to 15zł - przerabiałem wczoraj ten temat zmieniałem turbinę w moim ALH na turbo od ARL nr OE 038 145 535E tylko nie wiem czy już uzupełnili stan na głównym magazynie w poznaniu - jak zamawiałem to była ostatnia sztuka.


Dodam że ona wygląda zupełnie inaczej (coś w kształcie litery C) i przykręca się ją do innego otworu w odlewie bloku.
rewelacja - dobre wiadomosci :bigok:
o super, to jest 90% że ta podpora jest taka sama w ASZ jak w ARL, bo SToRM, w takim razie pewnie ma turbo z ASZeta ??
Kolektor jest razem z turbo zintegrowane. Strona zimna to roztoczona 110 :)

[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 3:42 pm ]
Jeszcze teraz powiem co EDEK pokazuje:
OE 038 145 535E - pasuje AHF, ALH, ASV, ARL - czyli wyglada jakbym wlasnie teraz taka mial..

Zas druga to 038 145 535K - ASZ, ATD, AXR

korfanty, dasz rade zrobic foto tych Twoich podpor?



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » czw paź 16, 2008 16:03

Postaram się wieczorem wstawić fotki.


Znalazłem fotkę w necie tej podpory

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 16:14 przez korfanty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw paź 16, 2008 16:08

korfanty pisze:Postaram się wieczorem wstawić fotki.
Bylbym dzwieczny :pub:

[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 4:46 pm ]
korfanty pisze:Znalazłem fotkę w necie tej podpory
hmmm

NIe wyglada to zachecajco, ale w takiej cenie kupie i zobaczymy :bigok:



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » czw paź 16, 2008 18:44

Znalazłem fotkę turbiny przed założenie widać ten odlew do którego przykręcamy wspornik, jeśli jest tak samo u Ciebie to możesz śmiało go zamawiać

Obrazek

a ty widać kawałek wspornika przy starej turbinie

Obrazek



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw paź 16, 2008 23:13

korfanty pisze:Znalazłem fotkę turbiny przed założenie widać ten odlew do którego przykręcamy wspornik, jeśli jest tak samo u Ciebie to możesz śmiało go zamawiać
Dokladnie tak samo jest :bigok:
Super, wielkei dzieki



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Podpora Turbo

Post autor: admin911 » sob lis 13, 2010 08:52

foty znikly :/, mam turbo ahf i juz zabieram się do wymiany na asz tylko się właśnie zastanawiam czy mi ta podpora styknie czy musze zamawiać ,jak z dostępem do niej jakbym ewentualnie jej nie zamontował jakby mi nie pasowała z ahf? da się jeździć spokojnie bez niej w razie wu? w etce ewidentnie pisze ze podpora
038 145 535 c - ahf alh asv auy
038 145 535 e - ahf alh asv auy arl
038 145 535 k - asz atb

mozliwe ze podpora pierwsza bedzie np do kkk a druga do garretta?
zastanawiam się jaką generacją różnią się turbiny w ahf bo akurat mam kkk vnt15 (która była wcześniej montowana czy garrett vnt1749)


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Podpora Turbo

Post autor: mateo86 » śr maja 25, 2011 12:28

Czy ktoś mi moze podac numer tej łapy do takiej turbiny jak w linku http://allegro.pl/audi-a3-s3-turbina-tu ... 75801.html Zmieniłem turbo i stara łapa nie pasuje. Byłem w aso i maja do silnika alh ale czy dostane taka jak ta stara czy taka co by pasowała do tego turbo to nie wiadomo bo ETCE nie widac dokładnie jaka ona jest a na stanie tez jej nie maja.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości