ubywa płynu chłodniczego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pawkagolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 20, 2008 19:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

ubywa płynu chłodniczego

Post autor: Pawkagolf » śr paź 15, 2008 12:41

Witam
ubywa mi ciagle plynu chlodniczego - mysle ze ze zbiorniczka wyrownawczego- bo nigdzie nie widac wyciekow nagrzewnica odpada, pompa wody sucha ,na bloku tez nic nie widze, do oleju tez nie wcodzi bo go nie przybywa i jest czysty ...
z tego co widze to nie kopci podczas jazdy jedynie teraz jak jest zimniej i zapalam rano to pusci na bialo chmure (w lato tego nie ma) ale to mysle ze uszczelniacze zaworow
jak jezdze po miescie ubywa go po malu stopniowo ale nawet do 1 litra na 1000 km , ale na trasie jak sie jedzie szybciej potrafi wyzucic litr albo i wiecej tak ze zbiorniczek robi sie pusty i temp skacze.
zauwazylem jeszcze cos takiego ze po zgaszeniu silnika slychac jak syczy spod korka w zbiorniczku a przewody od chlodnicy sa bardzo twarde ukald sie zachowuje jak by bylo w nim zbyt duze cisienie i wywala przez korek nadmiar cisnienia i plyn .... podejrzewam glowice - nie wiem czy slusznie
wymienilem korek w zbiorniczku plyny bo myslalem ze ten zaworek juz nie trzyma - nic to nie dalo
temperature lapie normalnie czyli szybko sie nagrzewa i potem stoi na 90 st.
golf tdi AFN 97r

poradzcie co robic

w planach mialem zalozyc wtryski 216 + lekki soft ale narazie kicha bo wyszedla taki problem :(



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » śr paź 15, 2008 13:07

jak masz twarde weze i bąbelki w zbiorniczku na wolnych obrotach to prawdopodobnie uszczelka pod glowica



Awatar użytkownika
celtic
forumowy casanova
Posty: 44
Rejestracja: pt maja 12, 2006 09:38
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: celtic » śr paź 15, 2008 14:33

dokładnie wymień uszczelkę pod głowicą, miałem podobnie twarde węże, wywalało płyn po odkręceniu a brało 500ml na jakieś 50 km czasami więcej do oleju się nie dostawało a ubywało po wymianie uszczelki od głowicy i przyokazji uszczelniaczy zaworów węże miękkie a płyn trzyma stały poziom :) pozdrawiam


[img]http://images36.fotosik.pl/61/7e31cd0c0c82223f.png[/img]

DanWlo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt lip 29, 2008 09:42
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: DanWlo » ndz paź 19, 2008 12:42

tak tak ja też stawiam na uszczelkę pod głowica, wodę musi ci spalać w niewielkich ilościach dlatego nie ma kopcenia a węże są twarde bo ciśnienie idzie do układu chłodzenia.


MK3 TDI GT SPECJAL DanWlo

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/27/598a675a11260f55.jpg[/img][/url]

Pawkagolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sie 20, 2008 19:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Pawkagolf » ndz paź 19, 2008 17:33

Dzieki za wypowiedzi , autko juz u mechanika bedzie robiona uszczelka pod glowica przy okazji planowanie (mam nadzieje ze nie bedzie popekana bo mnie mechanik troche postraszyl) i zrobie tez uszczelniacze zaworow przy okazji zdjetej glowicy
Ostatnio zmieniony ndz paź 19, 2008 17:35 przez Pawkagolf, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 214 gości