Strona 1 z 1

wskaźnik doładowania turbo w ALH - podłączenie

: wt paź 14, 2008 18:18
autor: krzysiu210
Z wszystkich tematów które tu znalazłem nie udało mi się wywnioskować
gdzie mam się wpiąć z trójnikiem w wężyk do ciśnienia ze sprężarki.
Np. Cowboy ma trójnik w wężyku którego u mnie nie ma !!

Czy możecie mi proszę wskazać dokładnie na zdjęciu gdzie to zrobić ...

(usunąłem fotki bo w obecnym rozwinięciu tematu są już zbędne i tylko zajmuję miejsce)


Jak poprowadzić wężyk z komory silnika do kabiny ?!?

: wt paź 14, 2008 18:33
autor: Sztomel
to poczytaj i linki - odnośniki również :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51073

: wt paź 14, 2008 18:46
autor: krzysiu210
o widzisz ... tego tematu nie widzialem bo w szukajce wpisywałem "wskaźnik ciśnienia" a nie "BOOST" :blush:

... a i tak mi to nie pomaga ... nie chce wiercić dziur w rurze do IC ... chcę skorzystać z trójnika tak jak to zrobił COWBOY ale u mnie nie ma takiego wężyka z rury do IC

a jeśli chodzi o linki to nie wszystkie działają i brakuję plików z fotkami ... więc
proszę jeszcze raz o pokazanie gdzie się wpiąć z trójnikiem !

: wt paź 14, 2008 18:59
autor: Sztomel
nigdzie się w ALH nie wepchasz z trójnikiem bo w naszych silnikach nie idzie wężyk do ECU, pokazywanie nam zdjęć z węzykami podciśnienia też nic nie da bo w nich nie przepływa powietrze doładowane - musisz tylko i wyłacznie wpiąć się w rurę idącą od IC do ssaka bo tylko nią idzie powietrze doładowane.

: wt paź 14, 2008 19:06
autor: damcio151
tu masz fajnie pokazane co zrobić :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1320827

: wt paź 14, 2008 20:18
autor: Niemiec
nie wiem jak jest a ALH, ale ja się w swoim AGR wpiąlem w N75 i pokazuje mi tak jak trzeba. A na forum pisali że w AGR trzeba tylko bezpośrednio w dolot

: wt paź 14, 2008 20:26
autor: Sztomel
Niemiec pisze:ja się w swoim AGR wpiąlem w N75 i pokazuje mi tak jak trzeba
[-o< czyli jakie wartości Ci pokazuje ?

[ Dodano: 14 Paź 2008 20:34 ]
w takim razie równie dobrze możesz się wpiąć w wentyl koła zapasowego i też będzie pokazywał jak trzeba :grin:

: śr paź 15, 2008 07:13
autor: krzysiu210
Panowie ponawiam drugie pytanie ...

Jak poprowadzić wężyk z komory silnika do kabiny ?!?

: śr paź 15, 2008 11:48
autor: Sztomel
krzysiu210 pisze:Jak poprowadzić wężyk z komory silnika do kabiny ?!?
w tym temacie masz 2 opcje : jedno miejsce podane przeze mnie a drugie przez grega

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1933321

: śr paź 15, 2008 13:08
autor: Niemiec
Sztomel pisze:
Niemiec pisze:ja się w swoim AGR wpiąlem w N75 i pokazuje mi tak jak trzeba
[-o< czyli jakie wartości Ci pokazuje ?
0,9 Bar

: śr paź 15, 2008 13:12
autor: damcio151
Niemiec pisze:Sztomel napisał/a:
Niemiec napisał/a:
ja się w swoim AGR wpiąlem w N75 i pokazuje mi tak jak trzeba

[-o< czyli jakie wartości Ci pokazuje ?


0,9 Bar
w AGR przez n75 leci ciśnienie, więc wersja Niemca, może być prawidłowa, lecz nie sprawdzi się w ALH

: śr paź 15, 2008 16:50
autor: krzysiu210
wskaźnik zamontowany i sprawdzony w trasie ...
przejście do kabiny według podpowiedzi :
Sztomel pisze:na przegrodzie czołowej pod elektrozaworem N75 z lewej strony serwa jest widoczna okrągła gumowa zaślepka, zrób w niej otwór i tamtędy przeprowadzisz kable do kabiny.
w rure do IC wmontowałem wentyl samochodowy który ma od wewnątrz duży gumowy
grzybek no i jest przewidziany do dużo większego ciśnienia niż to które daje turbo
więc nie ma możliwości, że wyskoczy ... musiałem tylko zastosować grubszy wężyk niż
ten dołączony w zestawie bo nie wchodził na wentyl ...

wskaźnik pokazuje około 1,3bar przez chwile po depnięciu gazu i zaraz spada
do około 0,9 gdy nadal trzymam gaz w podłodze

dziękuje za podpowiedzi !!