Czy tak powinno być???? 1.6 TD SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rybek_M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 28, 2008 22:56
Lokalizacja: Końskie

Czy tak powinno być???? 1.6 TD SB

Post autor: rybek_M » wt paź 14, 2008 00:04

Witam. Mam pytanie do użytkowników Mk2 1.6 TD z intercoolerem (silnik SB). Mam taki problem. Po włączeniu zapłonu świece żarowe zaczynają grzać. Kontrolka się pali. Po 8-10 sekundach gaśnie kontrolka, ale przy próbie odpalenia muszę kręcić z 5-6 sekund aż zaskoczy. Jeśli natomiast po zgaśnięciu kontrolki poczekam jeszcze z 10 sekund to usłyszę pyknięcie pod maska i pali od strzała. Czyżby dopiero wtedy przestały grzać świece???? i czy to prawidłowe działanie???? Świece sprawdzone wszystkie OK. Czy też tak macie??? czy może jechać do mechanika



jacek_gtd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 24, 2008 22:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jacek_gtd » wt paź 14, 2008 00:24

ja tak mialem i ponoc byl zepsuty modul zaplonowy, wymienilem i dziala



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt paź 14, 2008 08:50

moduł zapłonowy ? to takie coś jest w dieslu ? przyznam sie że nie słyszałem
co do tematu to sytuacja jaknajbardziej normalna. grzanie tak właśnie działa. gasnie kontrolka i palisz a one sobie jeszcze grzeją, potem przekaźnik odbija.
stawiałbym na uszkodzone jakieś świeczki, wykręć wszystkie podłącz grubym kablem pod aku i zobacz ile czasu potrzebują do rozgrzania. problem bedzie z ostatnią za pompa wtryskową :grin:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt paź 14, 2008 08:57

rybek_M pisze:Czyżby dopiero wtedy przestały grzać świece???? i czy to prawidłowe działanie?
dwa razy tak


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr paź 15, 2008 14:26

rybek_M pisze:czy to prawidłowe działanie????
trzeci raz tak
Cinek pisze:problem bedzie z ostatnią za pompa wtryskową :grin:
;) wlasnie najczesciej z tą ;)


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » sob paź 18, 2008 15:57

kolego wszystko jest ok nie ma zadnego problemu ten typ tak ma ;)


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 216 gości