Strona 1 z 1

Zmiana pompy wtryskowej z AAZ na SB

: sob paź 11, 2008 18:52
autor: Filipoz
Jak w temacie, nic nie znalazłem na ten temat.Więc pytam, czy podejdzie coś takiego i czy to da jakiś przyrost mocy(podejrzewam że w SB jest wydajniejsza pompa).Mam za tanie siano taką do wziecia, stad moje pytanie.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Szerokosci:]

: sob paź 11, 2008 21:28
autor: kaczor4011
podlacze sie do pytania :grin: czy pompa od 1.6td jr podejdzie do 1.9d 1Y (w moim pompa jest padnieta a mam taka od 1.6

: sob paź 11, 2008 21:55
autor: puclok
Pompy z 1.6 pasują do 1. 9 i na odwrót pompa z sb ma inny boostpin który wystarczy przełożyć do 1.9 i juz autko powinno jeździć.

: sob paź 11, 2008 22:38
autor: andrew.zbyrko
wydaje mi sie że w pompach aaz jest tłokorozdzielacz 9mm a w SB 8mm, co czyni pompe z aaz wydajniejszą, oczywiście boost pin do wymiany..

: sob paź 11, 2008 23:36
autor: Filipoz
No dzieki panowie za wypowiedzi, ale musze byc tego pewien.To mowicie ze podpasuje? Glownie tez mi chodzi o to zeby wiecej koksu dawała...:P :satan: Prosilbym o wypowiedz kogos kto sie na tym dobrze zna :)

: ndz paź 12, 2008 12:03
autor: m.s
tez otym myślałem zeby wsadzic pompe od AZZ do JR i troche poszukałem

Pompa
AZZ -> Bosch VE 4/9 F 2300 R433 lub Bosch VE 4/9 2300 R447-4
kolejnosc wtrysku 1-3-4-2
Ustawienie pompy / Skok tłokorozdzielacza 0,80 +/- 0,20mm
wtryski Bosch DN0SD 297 lub DN0SD 308


JR/SB/ -> Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R 149-3 lub Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R 223 lub Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R262
kolejnosc wtrysku 1-3-4-2
Ustawienie pompy / Skok tłokorozdzielacza 0,90 +/- 0,20mm
wtryski Bosch DN0SD 293 dla JR SB ma 274
andrew.zbyrko pisze:tłokorozdzielacz 9mm a w SB 8mm,
mi sie zdaje ze w 1V jest 8 W JR/SB jest 9 a w AZZ ?? własnie niewiem ale przy wiekszych wttryskach powinno byc 10

to tyle jezeli chodzi o teorie ciekawe jak to w praktyce wygląda i czy da rade

: ndz paź 12, 2008 12:09
autor: andrew.zbyrko
m.s pisze:mi sie zdaje ze w 1V jest 8 W JR/SB jest 9 a w AZZ ?? własnie niewiem ale przy wiekszych wttryskach powinno byc 10

to tyle jezeli chodzi o teorie ciekawe jak to w praktyce wygląda i czy da rade
możliwe, ale jeszcze ważna rzeczą jest fala w pompie, im większa tym wiekszy skok tłokorozdzielacza co za tym idzie wydajność, w TDI napewno jest większa niż w azz czy sb, ale jak to jest pomiędzy sb a aaz?

: ndz paź 12, 2008 12:12
autor: twromek
w SB/JR/RA/AAZ seryjnie były pompy z tłoczkiem 9mm

1V miały 8mm bez grzybka

SB/RA/JR miały normalny boost pin, AAZ miał inny przez co był seryjnie zamulony

a czy to naprawdę da radę to już pytajcie kogoś kto się na tym zna :bajer:

: pt paź 24, 2008 20:48
autor: kamil19870909
podłączam się do postu. Mam 1.9 td bez pina (pechowo mi sie trafiło) i mam rozwaloną pompę od 1.6 td mogę przełożyć samą górę?? za odpowiedz z góry dziękuje :)

: sob paź 25, 2008 20:12
autor: arwam
pasują bo sam już to przerabiałem u siebie przy okazji uturbiania 1Y

[ Dodano: 13 Lut 2009 17:54 ]
kamil19870909 pisze:podłączam się do postu. Mam 1.9 td bez pina (pechowo mi sie trafiło) i mam rozwaloną pompę od 1.6 td mogę przełożyć samą górę?? za odpowiedz z góry dziękuje :)
można tylko trzeba jeden z bolców uciąć


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2369342