Zmiana pompy wtryskowej z AAZ na SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Filipoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:37
Lokalizacja: poznań

Zmiana pompy wtryskowej z AAZ na SB

Post autor: Filipoz » sob paź 11, 2008 18:52

Jak w temacie, nic nie znalazłem na ten temat.Więc pytam, czy podejdzie coś takiego i czy to da jakiś przyrost mocy(podejrzewam że w SB jest wydajniejsza pompa).Mam za tanie siano taką do wziecia, stad moje pytanie.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Szerokosci:]



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob paź 11, 2008 21:28

podlacze sie do pytania :grin: czy pompa od 1.6td jr podejdzie do 1.9d 1Y (w moim pompa jest padnieta a mam taka od 1.6


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

puclok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 20, 2008 18:22
Lokalizacja: wisła

Post autor: puclok » sob paź 11, 2008 21:55

Pompy z 1.6 pasują do 1. 9 i na odwrót pompa z sb ma inny boostpin który wystarczy przełożyć do 1.9 i juz autko powinno jeździć.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 11, 2008 22:38

wydaje mi sie że w pompach aaz jest tłokorozdzielacz 9mm a w SB 8mm, co czyni pompe z aaz wydajniejszą, oczywiście boost pin do wymiany..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Filipoz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:37
Lokalizacja: poznań

Post autor: Filipoz » sob paź 11, 2008 23:36

No dzieki panowie za wypowiedzi, ale musze byc tego pewien.To mowicie ze podpasuje? Glownie tez mi chodzi o to zeby wiecej koksu dawała...:P :satan: Prosilbym o wypowiedz kogos kto sie na tym dobrze zna :)



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz paź 12, 2008 12:03

tez otym myślałem zeby wsadzic pompe od AZZ do JR i troche poszukałem

Pompa
AZZ -> Bosch VE 4/9 F 2300 R433 lub Bosch VE 4/9 2300 R447-4
kolejnosc wtrysku 1-3-4-2
Ustawienie pompy / Skok tłokorozdzielacza 0,80 +/- 0,20mm
wtryski Bosch DN0SD 297 lub DN0SD 308


JR/SB/ -> Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R 149-3 lub Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R 223 lub Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R262
kolejnosc wtrysku 1-3-4-2
Ustawienie pompy / Skok tłokorozdzielacza 0,90 +/- 0,20mm
wtryski Bosch DN0SD 293 dla JR SB ma 274
andrew.zbyrko pisze:tłokorozdzielacz 9mm a w SB 8mm,
mi sie zdaje ze w 1V jest 8 W JR/SB jest 9 a w AZZ ?? własnie niewiem ale przy wiekszych wttryskach powinno byc 10

to tyle jezeli chodzi o teorie ciekawe jak to w praktyce wygląda i czy da rade



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz paź 12, 2008 12:09

m.s pisze:mi sie zdaje ze w 1V jest 8 W JR/SB jest 9 a w AZZ ?? własnie niewiem ale przy wiekszych wttryskach powinno byc 10

to tyle jezeli chodzi o teorie ciekawe jak to w praktyce wygląda i czy da rade
możliwe, ale jeszcze ważna rzeczą jest fala w pompie, im większa tym wiekszy skok tłokorozdzielacza co za tym idzie wydajność, w TDI napewno jest większa niż w azz czy sb, ale jak to jest pomiędzy sb a aaz?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » ndz paź 12, 2008 12:12

w SB/JR/RA/AAZ seryjnie były pompy z tłoczkiem 9mm

1V miały 8mm bez grzybka

SB/RA/JR miały normalny boost pin, AAZ miał inny przez co był seryjnie zamulony

a czy to naprawdę da radę to już pytajcie kogoś kto się na tym zna :bajer:



kamil19870909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn maja 22, 2006 18:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: kamil19870909 » pt paź 24, 2008 20:48

podłączam się do postu. Mam 1.9 td bez pina (pechowo mi sie trafiło) i mam rozwaloną pompę od 1.6 td mogę przełożyć samą górę?? za odpowiedz z góry dziękuje :)



arwam

Post autor: arwam » sob paź 25, 2008 20:12

pasują bo sam już to przerabiałem u siebie przy okazji uturbiania 1Y

[ Dodano: 13 Lut 2009 17:54 ]
kamil19870909 pisze:podłączam się do postu. Mam 1.9 td bez pina (pechowo mi sie trafiło) i mam rozwaloną pompę od 1.6 td mogę przełożyć samą górę?? za odpowiedz z góry dziękuje :)
można tylko trzeba jeden z bolców uciąć


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2369342



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości