kopci na biało ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

darekwalcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
Lokalizacja: wałcz

kopci na biało ?

Post autor: darekwalcz » pt paź 10, 2008 15:32

kopci na biało i czasami klekocze i nie ma mocy wcale co moze go bolec ? prosze o pomoc 1,9 d golf 3



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt paź 10, 2008 22:43

Pojec na ustawienie kąta wtrysku , regulacje przy okazji wolnych obrotów koszt około 70 zł , nie ubywa Ci oleju płynu , może uszczelka.
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 22:44 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt paź 10, 2008 23:30

zgadzam sie z grandilodz to najprawdopodobniej padnięta uszczelka, albo pęknięta glowica. Mam jeszcze zasadnicze pytanie, czy nie zagotowales/przegrzaleś go wcześniej ?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob paź 11, 2008 01:26

Głowica>Żeliwo>przegżanie> :panna:


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 11, 2008 01:45

grandilodz pisze:przegżanie
:panna: powinieneś częściej zaglądać do słownika ortograficznego kolego !!!


Obrazek

darekwalcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
Lokalizacja: wałcz

Post autor: darekwalcz » sob paź 11, 2008 18:38

uszczelke wymieniłem byla dobra !! przegzany był ale chodził dzien pozniej i po zgaszeniu dopiero sie mu podziało !!!



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob paź 11, 2008 21:12

glowica może być pęknięta, w malo widocznym miejscu np. w glębi gniazda zaworu, na styku z kanalem wodnym. Mialem z czymś takim do czynienia, pękniecie dalo się zaóważyć jedynie po przyświeceniu latarką.



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » pt paź 17, 2008 14:04

Może byc głowica , ale może też nie dostawać diesla. Kolor spalin podobny. A kopci ci na bialo caly czas czy zaczyna przy pewnych obrotach zostawiac za soba wielka biala chmure ? Jak to drugie to cos z dostawa paliwa nie tak ;)



Awatar użytkownika
master87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 15:59
Lokalizacja: DSR

Post autor: master87 » wt paź 21, 2008 00:19

na stacjach diagnostycznych robia badanie które stwiedza czy coś z głowicą bądz z uszczelka jest nie tak.
koszt z tego co sie oriętuje max. 50 złotych.
Do zbiornika wyrównawczego przystawiją odczynnik i z koloru odczytują wyrok [-o<
Powodzenia



arwam

Post autor: arwam » śr paź 22, 2008 19:50

Jeśli ma bardzo twardą pracę i jednocześnie jest bardzo słaby i ma dziwną reakcję na pedał gażu to Ci się wtryski zawieszają

[ Dodano: 22 Paź 2008 20:05 ]
Jeszcze sprawdź świece żarowe

[ Dodano: 22 Paź 2008 20:05 ]
Jeszcze sprawdź świece żarowe



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw paź 23, 2008 00:20

darekwalcz pisze:przegzany był ale chodził dzien pozniej i po zgaszeniu dopiero sie mu podziało !!!
przegrzał się głowica nazbyt się rozprężyła, później zaczęła się sprężać stygnąc i TRACH.. pęknięcie gotowe.. a w którym miejscu, to już trzeba wyszukać ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości