Silne drgania silnika.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Silne drgania silnika.

Post autor: Nike » czw paź 09, 2008 16:56

Postanowiłem ponownie opisać swój problem gdyż pomimo tego iz wymieniłem wszystkie poduszki pod silnikiem, nie da się czasem wytrzymać na fotelu. Czy ty możliwe by poduszka z przodu wytrzymała tylko 10000km? Bo mechanik stwierdził że jest wywalona bo jak gazował silnikiem to aż cały się na niej podnosił tak jak by ona wogóle pod nim nie pracowała, a zresztą te drgania nie są zawsze, czasem tak jakby silnik zmienił swoje położenie i ustaje a czasem to wysiedziec się nie da na fotelu. Kąty były ustawiane na pompie. Z przodu mam włożoona zwykłą poduszkę na podstawie metalowo-gumowej a może tam powinna byc olejowo-gumowa jak z tyłu silnika? czy możliwe jest np że coś jest nie tak z klinem na kole pasowym i bicie tego koła wprawia silnik w takie silne wibracje? Może ktoś z Was jest w stanie mi coś podpowiedzieć w tym temacie a szczególnie jakiś posiadacz MKIII z silnikiem TD.

Pozdrawiam i dzięki za każdą odpowiedź.


Wherever you are,
Wherever you go,

ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw paź 09, 2008 17:05

problem jest caly czas?? bo moze ktoras swieca nie grzeje albo wtrysk nie leje


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » czw paź 09, 2008 17:30

Często ale nie zawsze, czasem jest ok terkocze jak diesel ale czasem to aż w tylnim lusterku nic nie widac tak drży. Te drgania widac nawet na kierownicy, ale po ruszeniu wszystko się normuje i drgania ustają.


Wherever you are,
Wherever you go,

ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]

Svey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lip 26, 2008 20:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Svey » śr paź 15, 2008 00:37

Witam
Mialem podobne objawy w moim Polo 6n 1.9D, wymiana poduszki łączącej silnik z karoserią (bez kanału lub dobrego podnosnika nie da rady) troche pomogło ale nie do końca, inne poduszki w porządku. Dopiero rozebranie owej poduszki i dorabianie tulejek pomogło. Opisz dokładnie czy przy pewnych obrotach na biegu jałowym drgania znikają czy utrzymują się cały czas, może coś podopowiem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 00:45 przez Svey, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » śr paź 15, 2008 20:13

Wiesz czasem jest super wiadomo silnik starej generacji więc drgać zawsze troszkę będzie rzecz normalna ale czasem to, lusterko kierownica nawet na oparciu fotela czuję. niby nowa poducha ale wyglada jakoś dziwnie jakby się zmiażdzyła a mechanik to powiedział że te z tyłu to widać że pracują przy dodawaniu gazu, a ta z przodu to nie, silnik rwie się do góry, a i nawet po wyłączeniu silnika jak złapał za łapę to mógł go delikatnie niewiele podnieść. kilka dni po wymianie niby było lepiej ale teraz jest to pomyłka. Niesądze by dali mi poduchę od benzynowca jeśli ma to jakieś znaczenie, znów ktoś powiedział że są podobno jakieś kolory na poduszkach mówiące o twardości gumy. Już sam niewiem od której strony do tego podejść.


Wherever you are,
Wherever you go,

ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]

Svey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lip 26, 2008 20:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Svey » śr paź 15, 2008 21:53

Wiesz co, ja po wymianie tylnej poduszki nadal mam drgania przy 940-975 obrotach (mniejwiecej) zwłaszcza na kierownicy i troche na fotelu, ale to nie przeszkadza w jeździe. Wciśnij hamulec, wrzuć na jedynke i puszczaj sprzeglo zobacz co sie dzieje i opisz. Mi powiedziano ze to kąty wtrysku i że silnik drga, ale jeszcze tego nie sprawdziłem.


Może ktoś wie jak podłączyć i czy można VAG'a do Polo 1.9 D 1996 rok?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » śr paź 15, 2008 22:27

ok jutro zrobię test jak napisałeś i opiszę co i jak. Co do kątów to ustawiałem u gościa ze zgierza (polecali go koledzy z forum) i dopiero potem wymieniałem poduchy, świece żarowe też założyłem nowe NGK. No ale nic jutro napisze co i jak, :pub:

[ Dodano: 16 Paź 2008 22:39 ]
No więc powiem Ci tak kolego. Zrobiłem tak jak powiedziałeś, i tak - jak puszczam sprzęgło to na lusterku nie ma drgań, a im więcej puszczam to wzmagają się drgania na kierownicy i deski rozdzielczej ale są inne niż te które występują na biegu jałowym ( tak mi się chyba wydaje) . I powiem Ci że na wstecznym nieżle rzuca kierownicą tak jakby zrywał muszę nieproporcjonalnie dać więcej gazu względem popuszczania sprzęgła by w miarę płynnie cofać. Nieiwem cholerka może ten typ musi tak mieć choc powiem Ci że kolega ma passata z tym samym silnikiem i rocznikiem i u niego jest poprostu spokój żadnych drgań na kierownicy, terkocze jak diesel, ale bez tych zbędnych wibracji .
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 22:41 przez Nike, łącznie zmieniany 1 raz.


Wherever you are,
Wherever you go,

ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]

Svey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lip 26, 2008 20:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Svey » czw paź 16, 2008 23:01

Czesc.
Wiec masz taki sam objaw jak u mnie, wali cała kolumna kierownicza i deska roździelcza. W polo ten problem dodatkowo sie powiększa bo silnik jest wielki a buda mała. Wymiana poduszek pod silnikiem napewno pomoże lecz nie wiem na ile. W golfach mocnowanie tego silnika wygląda zupełnie inaczej. Pojedz do mechanika niech pobuja silnikiem, lub wyjmie poduszki i sprawdzi czy ich tuleje nie są już zużyte.
Pozdrawiam

PS.
El. 20, 6 i 18 to poduszki.
Obrazek



Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » czw paź 16, 2008 23:09

no to szukam jakiegoś rzeczowego mechaniora bo większośc to paproki. pomogłeś mi więc :pub: dla Ciebie. Postaram sie z tym coś zrobić. Jeszcze raz thx.


Wherever you are,
Wherever you go,

ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw paź 16, 2008 23:14

Nike pisze:Z przodu mam włożoona zwykłą poduszkę na podstawie metalowo-gumowej a może tam powinna byc olejowo-gumowa jak z tyłu silnika?
z przodu jest metalowo-gumowa tylko z tylu jest olejak
Nike pisze:Czy ty możliwe by poduszka z przodu wytrzymała tylko 10000km?
tak mozliwe w przypadku jak to jakis badziewny zamiennik lub jesli ktos nieumiejetnie ja zamontowal(byla naciagnieta)
Nike pisze:Nieiwem cholerka może ten typ musi tak mieć
jak jest wszystko wporzadku to nie powinnno tak byc,umnie nawet lewarek od zmiany biegow sie nie telepie na jalowym i masazu w fotelu tez niemam ;P

[ Dodano: 16 Paź 2008 23:17 ]
Svey pisze:Może ktoś wie jak podłączyć i czy można VAG'a do Polo 1.9 D 1996 rok?
jezeli nie jest to silnik SDI tylko D to on nie ma kompa wiec nie da rady sie wpiac :)


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » czw paź 16, 2008 23:20

Napewno spaprał - poduchę wymienił w 5 min podnosząc silnik taką większą żabką. Może i poducha nie była za bardzo jakościowa nie pamiętam co to było. No nic spróbuję raz jeszcze zakupic nówexa i ją wymienić. Dzięki Wam.


Wherever you are,
Wherever you go,

ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]

Svey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lip 26, 2008 20:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Svey » pt paź 17, 2008 22:17

Witam.
To słaby mechanior, ze Szczecina mógłbym Ci polecic kogos, ale nie wiem skąd jesteś. To na siłowniku trzeba silnik podnieść, ustawić poduszkę i dopiero przykrecic. A jakiej firmy była ta poduszka którą zakładał (i ile zapłaciłeś bo ja za swoją 170zł wiec nie tak mało) ?
Jak zrobisz to napisz jak efekty i co było nie tak.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » pt paź 17, 2008 22:37

:) z Łodzi jestem kolego więc nici z tego. Co do poduszki to nie pamiętam ile zapłaciłem ale chyba coś około 120-140 mówię ci poducha wymieniona w pięć minut, czułem że coś jest nie tak, pomimo tego iż stałem i sie im na łapy patrzyłem. Zaryzykuje i kupie jeszcze raz najwyżej nic to nie pomoże. Wiesz co? zapomniałem napisac ale wystarczy że lekko wyciągne "ssanie" i przy lekko większych obrotach kłopot znika ale wiesz to przy około 1100obr a normalnie trzyma 900. Dobra kupie poduchę wymienię i napisze potem czy cos to dało. Trzymaj się cieplutko. :pub:


Wherever you are,
Wherever you go,

ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]

bogoria
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
Lokalizacja: legnica

Post autor: bogoria » pt paź 17, 2008 22:55

wymiana przedniej poduchy w 5 minut to nic strasznego. ja robiąc pierwszy raz straciłem 20 minut i to tylko dlatego, że nie miałem żaby, a silnik podnosiłem zwykłym podnośnikiem i miałem lekkiego cykora.co do ceny, to też nie sugerowalbym się tym. ja za febi zapłaciłem 70pln i calkiem dobrze chodzi. fakt, że w porównaniu z oryginałem widać różniće w gumie, ale cóż jednak to zamiennik.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości