Odgłos silnika po wycięciu katalizatora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Odgłos silnika po wycięciu katalizatora

Post autor: PinkFloyd » śr paź 08, 2008 21:39

Nie mam zamiaru pisac o zlaetach i wadach wycieteg katalizatora ( bo tematu w szukaj jest od liku i je znam ) . Musze go wyciac bo lekko mi ogranicza turbawke- przypchany. Chodzi mi tylko o fakt czy przez to nie bedzie głosniejszy i czy nie bedzie zadnego rezonansu. Czy po wstawienu rurki w Mk IV TDI odgłos w środku bedzie taki sam- bo ja cenie sobie cisze :grin:
Ostatnio zmieniony śr paź 08, 2008 21:40 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Post autor: owcy2 » śr paź 08, 2008 22:05

Ponoć po wspawaniu rury w miejsce kata samochód jest trochę głośniejszy, ale na ile to muszą się użytkownicy którzy taki krok zrobili wypowiedzieć.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr paź 08, 2008 22:56

mój afn jest minimalnie głośniejszy na wolnych, podczas jazdy turbinka ładnie świszczy jak się jedzie z otwartą szybą. Innych różnic nie ma. Aha kat sprzedałem za 190 zł. same zalety jak dla mnie...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw paź 09, 2008 10:43

Ja mam wycięty i jest troszke głośniej ale nic mi to nie przeszkadza, można normalnie jechać i radia słuchać.
Sprzedałem stary kat. za 230 zł :okej:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » czw paź 09, 2008 11:40

Dzwiek staje sie bardziej basowy.



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » czw paź 09, 2008 12:01

Ja wywaliłem kata w passacie z 1Z pod maską i nie jest wogole głośniej. W czasie jakzdy lepij słychać świst turbiny a z otwartym oknem to już wogóle elegancko ją słychać. Co do zwiększenia głośności samego wydechu nie odnotowałem jakiejś różnicy poza powyższą.

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob lis 15, 2008 01:48

Odgrzebuje swój stary temat, wywaliłem wczoraj kata, mimo mojego przebiegu nie był zapchany, eleganco w jego miejsce wstawiona rurka, o dziwo nic nie jest głosniej- nawet jakby ciszej ( pospawane tu i tam może dlatego ) . Poza tym kosztowało mnie to 60zł a stary sprzedałem na allegro za 300zł :bigok: Plus to turbina zbiera sie wczesniej o ok 200 obr i to mnie cieszy, kazdy bieg moge zapinac o 10km/h nizej niz wczesniej i to sie czuje. Moc i v max to samo, tylko elastycznosc leprza i lepiej juz od 1700 obr czuc wgniatanie, wczesniej tak od około 2000 tys obr było czuć. Gwizud turbawki w czasie jazdy nie słychac - jest jak było, tylko gwizd z tyłu przez wydech słychac na wolnych obrotach - taki fajny efekcik :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości