Strona 1 z 2
Padl 1.6 SB, do wymiany glowica i blok. Jakie oznaczenia?
: śr paź 08, 2008 20:32
autor: rysiu_89
tak jak w temacie, w moim sb padla glowica i blok musze to zastapic, jakie onaczenie moze miec silnik ktory bee wkldal(osprzet bedzie od mojego sb) . wiem tyle ze silnik JP sie niezbyta nadaje bo nie ma natrysku oleju na tłoki. jakie podejda?
: czw paź 09, 2008 00:19
autor: Lukas-182
Szukaj, szukaj, a znajdziesz...
: czw paź 09, 2008 00:20
autor: tede TD
Wszystkie pozostałe(jr 1v sb ra),jp tez parę osób zakładało i jeżdziły
pozdro
: czw paź 09, 2008 08:12
autor: rysiu_89
ok... to juz chyba mam dawce narzadow weekend=> przeszczep ;] juz nie moge sie doczekac tych 80 km
: czw paź 09, 2008 08:43
autor: grandi
Zobaczysz minimalną różnicę , w dzisiejszych czasach to wszystko zależy od Turbiny jak będziesz miał dojechaną to Cię takim 1V prześcigne
: czw paź 09, 2008 20:21
autor: rysiu_89
różnice?? nie rozumiem. w czym różnice?
: czw paź 09, 2008 20:22
autor: BENITO
Głowice od JR i SB niczym się nie różnią prócz wałka rozrządu.
: czw paź 09, 2008 21:06
autor: Lukas-182
Tak w ogóle, to co znaczy "padla glowica i blok musze to zastapic" ?? Co się dokładnie stało z blokiem i głowicą ???
Jak masz SB to bym zakładał głowicę od SBka, tak jak zapodał
BENITO, różnią się wałkiem rozrządu, w końcu gdzieś eSBk musi nadrabiać 10KM różnicy pomiędzy JRem
grandilodz pisze:w dzisiejszych czasach to wszystko zależy od Turbiny jak będziesz miał dojechaną to Cię takim 1V prześcigne
Jak ma padnięta turbinę to i zdrowym JPkiem objedzie się
rysiu_89 pisze:JP sie niezbyta nadaje bo nie ma natrysku oleju na tłoki
Tym to bym się nie przejmował i jak masz na oku zdrowego JPka to bym brał i założył osprzęt od SB, ba nawet problemu nie będzie z przełożeniem dysz, bo w JPku są po prostu zaślepione kanały
Ja śmigam bez dyszek i jest OK, zrobione już ponad 50k km
: czw paź 09, 2008 22:26
autor: rysiu_89
a czy moge np. wlozyc walek rozrzadu w glowice od jr? tylko tym walkiem sie ruznia? czy cos oprcz samego walka muse przelozyc?
: czw paź 09, 2008 22:41
autor: Lukas-182
rysiu_89 pisze:a czy moge np. wlozyc walek rozrzadu w glowice od jr? tylko tym walkiem sie ruznia? czy cos oprcz samego walka muse przelozyc?
No chyba nie za bardzo, bo wałek jest w komplecie z głowicą (podpory wałka nie mają panewek i są dopasowane do konkretnego wałka, tak mi się wydaje...) I potem po zmianie wałka i sprawdzeniu osiowości wałka rozrządu może wyjść, że się blokuje albo ciężko obraca
. Ja osobiście bym ładował komplet i nie bawił się w zmiany wałków...
: pt paź 10, 2008 08:09
autor: rysiu_89
ale to nie takie proste znaleść na szybko sam silnik z glowica o oznaczeniu sb. ja znalazlem silnik od td ale koles dopiero dzis wieczorem da mi znac jakie jest oznaczenie na silniku bo dopiero do domu wroci. mam nadzieje ze to bedzie sb a jesli nie to nie wiem. a jesli np bedzie to jr i zaloze moja pompe, turbo i IC z mojego sb to bedzie wszystko ok?? polata taki zestaw?
: pt paź 10, 2008 09:01
autor: Lukas-182
rysiu_89 pisze:a jesli np bedzie to jr i zaloze moja pompe, turbo i IC z mojego sb to bedzie wszystko ok?? polata taki zestaw?
No problem
Jak dobrze złożysz, to długo polatasz...Aaaa, nie zapomnij przełożyć wtrysków od SBka do tego JRa, są wydajniejsze...
: pt paź 17, 2008 21:10
autor: Biolyvyoob
Kolego jak chcesz to mam silnik SB na zbyciu, w BDB stanie, miał przelatane 220000km.
: pt paź 17, 2008 22:54
autor: 1 6 D
Każdy diesel w mk2 ma ten sam wałek. ETKA tak podaje.