Strona 1 z 1

Spaliny przy silniku

: śr paź 08, 2008 02:17
autor: TheViP
Witam.
Mam problem. Moj staruszek niedlugo kończy 22 lata. Ostanio całkiem padl cały wydech, ale udało mi sie zdobyć cały za tanie pieniadze to wymieniłem od początku do końca, lecz pojawił sie mały problem. Klamry przy kolektorze założone sa ok, ale jednak walą tamtędy spaliny. Tłumik na 200% jest sprawny, a dosyc glosno slychac prace silnika jak przygazuje. Do tego jak przygazuje to unosi sie lekka chmurka spalin. Rozmawiałem z kolegą i mówi ze ta guma przy kolektorze mogla sie wywalic i to przez to. Ogladalem wlasnie PDF'a z Serii Sam naprawiam i pisze ze to Pierścień Ślizgowy - Wymienić jedynie w przypadku uszkodzenia lub nieszczelności.

Czy kolega ma racje ? Czy moze to byc cos innego ?

Prosze o szybką pomoc i oczywiście dziękuje za udzielenie jej :)

: śr paź 08, 2008 18:48
autor: tede TD
Miałem podobnie u siebie,wymieniając wydech(kompletny)wymieniłem pierścień-i po kłopocie :bigok:

: śr paź 08, 2008 23:35
autor: TheViP
Czyli bankowo to, i nie moze to być nic innego ?

: czw paź 09, 2008 00:14
autor: tede TD
No chyba że uszczelka pod kolektorem wyfrunęła

: czw paź 09, 2008 20:34
autor: hyper74
Miałem kiedyś ( jeszcze 3 miesiące temu miałem MK 2 z 1990roku 1.6 PN ) też zapach spalin w kabinie i ... przy kolektorze sż takie dwie sprężyny w kształcie litery C u mnie jedną przeżarło i jak się portki przekrzywiły i spaliny wypaliły czy raczej wydmuchały taką uszczelkę chyba z drutu i ołowiu lub coś takiego i to była przyczyna smrodu i hałasu w kabinie... pozdrawiam.