ALH szarpie i dymi na biało

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

diesel-service
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 22:27
Lokalizacja: Kraków

ALH szarpie i dymi na biało

Post autor: diesel-service » ndz paź 05, 2008 10:22

Silnik ALH ustwiony na biegu jałowym następująco: wyprzedzenie zapłonu ok 4 st przed GMP, dawka ok 3mg/sk
Zaczynam silnik obciążać i wyprzedzenie zapłonu zamiast rosnać u mnie spada i prz obrotach 2500-3000obr/min dochodzi do 0st przed GMP (i tu silnik zaczyna sarpać i okropnie dymić na biało). Jak pociągę go dalej na obotach to przy ok 3300-3500 wyprzedzenie zapłonu skacze na ok 10st przed GMP i dymienie ustaje.
Pompę osobiście sprawdzałem na stole probierczym - przestawiacz pracuje płynnie w całym zakresie, ciśnienie wewnętrze w pompie prawidłowe tak jak wg karty prób Boscha.
Wtryskiwacze sprawdziłem na próbniku - doregulowałem ciśnienie otwarcia I stopnia do katalogowej wartości 220 bar. Zamontowałem pompę i wtryskiwacze do auta i nic! Żadnej poprawy! O co chodzi z tą regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu?
Dodam jeszcze jedną zastanawiającą rzecz. W sterowniku temperatura silnika nigdy nie przekracza 45stC, a na desce rodzielczej jest OK. Jak zdejmę wtyczkę z czujnika to podnosi się o ok 5stC. Wymieniłem czujnik na nowy i nic! Żadnych zmian!
O co tu chodzi?
Będę wdzięczy ża każde rady i sugestie.
Acha, dodam jeszcze jedną sprawę. Jeśli chodzi o zapalanie, to raz zapala od pierwszego strzału, a niekiedy musze pokręcić kilka razy żeby zapalił (bez względu na temperaturę silnika).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz paź 05, 2008 10:31 przez diesel-service, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 05, 2008 10:34

sprawdź rezystancję na 3 wtyskiwaczu
jak wyglądają korekcje w 013 :?:
diesel-service pisze:W sterowniku temperatura silnika nigdy nie przekracza 45stC, a na desce rodzielczej jest OK. Jak zdejmę wtyczkę z czujnika to podnosi się o ok 5stC
na vagu się podnosi :?: przejrzyj okablowanie

[ Dodano: Nie Paź 05, 2008 10:35 ]
jaką wersją vaga sprawdzałeś :?:



diesel-service
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 22:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: diesel-service » ndz paź 05, 2008 10:38

wtryskiwacz sterujący podmieniałe z innego ALH - bez efektu.
Wszystkie korekcje OK.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 05, 2008 10:52

daj log grupy 007 na jałowym i 004 statycznie i dynamicznie
Ostatnio zmieniony ndz paź 05, 2008 10:52 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości