Problem z odkręceniem "grzybka" od LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kenorb85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto

Problem z odkręceniem "grzybka" od LDA

Post autor: kenorb85 » sob paź 04, 2008 23:40

Witam

Od dłuższego czasu przymierzam się do zamontowania w swojej pompie boost pina od 1.6TD. No i tu pojawia się problem. Za żadne skarby nie mogę odkręcić tego grzybka. Przerabiałem już WD40, wszystkie możliwe śrubokręty. Nawet przygotowałem sobie pół metrowy płaskownik, ale zamiast odkręcić śrubę to tylko wygiąłem sobie ten "sprzęt".
Wiem, że dużo forumowiczów zmieniało piny, zawsze tak trudno to odkręcić?
A może w środku nie ma żadnego pina i śruby są wklejone.
Mój samochód to mk3 1.9TD z '92 roku. Może te modele były bez LDA.
Pompa wygląda tak:
ObrazekObrazek
(zdjęcie ściągnięte z forum, ale pompa i silnik wygląda tak samo)

Proszę o pomoc.



sebii78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:00
Lokalizacja: Żory

Post autor: sebii78 » ndz paź 05, 2008 12:46

Ja tez miałem podobny problem tylko że 1,6 td ,śruby były tak dowalone że było ciężko je odkręcic więc wziołem konkret śrubokręt ale najpierw z góry mocno walnołem w śruby i to poskutkowało pomału odkręciłem ,jezeli u ciebie nikt tam nie zaglądał od nowości to śruby mogły się konkretnie zapiec wiadomo jak to jest z aluminium . A pina na pewno tam masz tylko musisz się tam jakoś dostać ,bida będzie jak ktoś tam grzebał i te śrubki wziąła na kleja .Spróbuj postukać w śruby z góry tylko umiejętnie że byś sobie czegoś nie uwalił może wkońcu pomoże i puszczą. tylko umiejętnie .



Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » ndz paź 05, 2008 13:01

U mnie było podobnie ;) Poradziła sobie z tym wkrętarka na wolnym biegu i płaski bit :) raz dwa i po krzyku :) Dodam tylko ze wkrętarka firmy MAKITA i takie "zwykłe" z marketu mogą mieć problem.....

p.s zmieniaj pina jak najszybciej !! WARTO :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:



kenorb85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto

Post autor: kenorb85 » ndz paź 05, 2008 14:20

Śruby przed moimi próbami były nie naruszone. Czyli nikt tam nie grzebał, poza tym mam go sprowadzonego z Niemiec, a tam chyba nikt się w piny nie bawi.
Właśnie chciałem odkręcać, ale wyładował mi się akumulator we wkrętarce (ori Bosch) także będę działał.

Dzięki za porady.

Już po robocie, odkręcone. Zdziwiłem się tylko tym co zobaczyłem:
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Wydawało mi się, że w AAZ-cie jest gładki pin. A u mnie jest taki dwustopniowy z lekkim skosem między stopniami. Na dodatek jest z mimośrodem, przesunąłem go na tę bardziej agresywniejszą stronę i już jest lepiej! :okej:
Już nie mogę się doczekać kiedy zamontuję ten od 1.6TD.
Ostatnio zmieniony ndz paź 05, 2008 16:54 przez kenorb85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz paź 05, 2008 20:40

przy okazji przyszlifuj sobie jeszcze troche pina :satan:
ja te śruby na śrubokręt zamieniłem na kluczyk 10 i swiety spokoj


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości